  • 21. Data: 2011-01-24 23:18:57
    Temat: Re: "honorarium" Marczuk
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 24 Sty, 22:38, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Nie, nie wierzę w sztuczną mgłę.

    No tak, wszystko to wina Smolenska i Kaczysnkich. Dobrze ze twe wywody
    sa silnie uargumentowane...

  • 22. Data: 2011-01-25 02:22:41
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    wiadomości news:ihgk30$hua$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał

    > Zapewne miała podpisaną wcześniej umowę, zlecenie prowadzenia sprawy,
    > pełnomocnictwo itp., być może z określoną kwotą honorarium.

    Powinienes zatytułować swój post "Zapewne i byc może"

    ;-))

    PS. Czy p. Marczuk próbowała zwrócic te pieniądze, albo wyjasnić, na co są
    przeznaczone i wystawic pokwitowanie?
    ;-)

  • 23. Data: 2011-01-25 02:27:20
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > dlaczego?

    Poniewaz kwota, która przyjeła ta Ukrainka wielokrotnie przekracza kwote,
    jaka zgodnie z ustawą "Prawo Gospodarcze" można przyjmować w gotówce!
    Naruszenie tego przepisu podlega karze.

  • 24. Data: 2011-01-25 02:28:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 03:27, p 47 pisze:
    > Poniewaz kwota, która przyjeła ta Ukrainka wielokrotnie przekracza
    > kwote, jaka zgodnie z ustawą "Prawo Gospodarcze" można przyjmować w
    > gotówce!
    > Naruszenie tego przepisu podlega karze.

    Straszne! Jakiej?

    Ubawiony po pachy

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 25. Data: 2011-01-25 02:28:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-01-25 03:22, p 47 pisze:
    [..]
    > PS. Czy p. Marczuk próbowała zwrócic te pieniądze, albo wyjasnić, na co
    > są przeznaczone i wystawic pokwitowanie?

    Wam już totalitaryzm totalnie przeżarł zwoje w mózgu.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 26. Data: 2011-01-25 03:31:17
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Straszne! Jakiej?

    A samemu sprawdzic to nie łaska?

    > Ubawiony po pachy
    >
    > Arek
    >

    > --
    > http://www.arnoldbuzdygan.com

    Z ciekawości, -znalazłem taka stronę, -wystepuje tam powyższe nazwisko z
    twojej stopki:

    http://olgierd.wordpress.com/2006/08/25/arnold-buzdy
    gan-aresztowany/

    To o tobie??
    :

  • 27. Data: 2011-01-25 03:40:46
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    >W dniu 2011-01-25 03:22, p 47 pisze:
    > [..]
    >
    > Wam już totalitaryzm totalnie przeżarł zwoje w mózgu.

> [...]

    Domyslam sie więc, że gdy ktos wręcza ci 100tys. zł gotówką, rzekomo ot tak
    sobie, bez żadnego dającego sie potwierdzic powodu, to nie próbujesz tego
    wyjasnic i wmawiasz wszystkim, ze ktos chciał zrobic ci prezent , (przy
    czym, zauważe na marginesie, naruszasz przepisy podatkowe i skarbowe;-)

  • 28. Data: 2011-01-25 04:23:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 8:27 PM, p 47 wrote:

    > Poniewaz kwota, która przyjeła ta Ukrainka wielokrotnie przekracza
    > kwote, jaka zgodnie z ustawą "Prawo Gospodarcze" można przyjmować w
    > gotówce!
    > Naruszenie tego przepisu podlega karze.

    i tylko tyle.

  • 29. Data: 2011-01-25 04:24:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 8:28 PM, Arek wrote:

    > Straszne! Jakiej?
    >
    > Ubawiony po pachy

    Są limity obrotu gotówkowego.
    podlegać podlega to jest bezdyskusyjne.

  • 30. Data: 2011-01-25 04:25:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 9:31 PM, p 47 wrote:

> [...]
    >
    > A samemu sprawdzic to nie łaska?

    > Z ciekawości, -znalazłem taka stronę, -wystepuje tam powyższe nazwisko z

    wez nie zartuj, to ty nawet do wikipedii nie zajrzałeś.