  • 21. Data: 2006-01-06 14:52:55
    Temat: Re: honor policji
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A gdzies mozna te dowody zobaczyc. Zazwyczaj dziennikarze nie odpuszczaja
    > takich spraw i trabia wtedy w mediach do skutku.

    mysle ze Urban nie bylby tak pop. (bo z jego tygodika pochodzi artykul) by
    narazic sie na odpowiedzialnosc za wydrkuowanie bzdur

    A tu raz slysze ze na stacji stal radiowoz, raz ze to ten motocyklista
    > stal na tej stacji, jeszcze inny raz ze radiowozow to tam wogole kilka
    > bylo...
    > A ci dziennikarze od tych niezbitych dowodow poszli na policje, ta ich
    > olala, a oni olali sprawe... Dziwne nieprawdaz?

    nie dziwne, w polsacie regularnie co pewien okres do tego wracaja, oni
    wlasnie gdy zostali splawieni przez plicje zaniesli materialy
    do tygodnika NIE, wiec watpie by ucichlo.

    P.

  • 22. Data: 2006-01-06 14:54:56
    Temat: Re: Warning
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tylko uszkodzenia drzwi byly takie ze musialby jechac wtedy bardzo wolno.
    > Gdyby jechal szybko to by je urwalo a nie zamknelo, a przynajmniej zgielo
    > w pol.
    >
    > A tam bylo tylko wgniecenie.

    wiesz to nie byl maluch :-) i on nie musial zap 100 - 200 na godzine jak
    twierdzila policja.
    Zreszta trzeba byc nieco na umysle uposledzonym by w takim tlumie z taka
    predkoscia sie poruszac.

    P.

  • 23. Data: 2006-01-06 15:43:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > skonczylem :-)

    Tak. Ale specjalną;))

    > a ty studia zaczales,

    Skończyłem, jak ty zaczynałeś uczęszczać do specjalnej;)

    >bo jak tak :-)

    Ty tak. Ale zacznij od nauki pisania;)

  • 24. Data: 2006-01-06 15:56:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak. Ale specjalną;))

    owszem specjalna, a dokladniej specjalistyczna ... technikum hotelasrkie
    :-)

    > Skończyłem, jak ty zaczynałeś uczęszczać do specjalnej;)

    a pochwalisz sie jakie?

    > Ty tak. Ale zacznij od nauki pisania;)

    jedyne lekarstwo na moje literowki to slownik w outlooku, ale nie chce mi
    sie go szukac..

    P.

  • 25. Data: 2006-01-06 16:01:37
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Kompaner" <k...@w...pl> wrote in message

    > Witam!
    > Jeśli jesteś taki stary, to powinieneś pamiętać jak wyglądały polskie
    > ulice
    > kiedyś, a jak dzisiaj.
    > A wypowiadać się może każdy, związany czy niezwiązany, aby mówił za
    > siebie.
    > Jeśli w tym wieku tego nie wiesz, to potrzebujesz kolejnych 60 lat nauki.
    > Na naukę nigdy nie jest za późno, choć są wyjątki, ale te potwierdzają
    > ponoć
    > regułę.
    > Kompaner

    Pamiętam jak gliniarz wywrócił sukę na wąskiej uliczce miasta z
    ograniczeniem do 20km na rogu przy kosciele i szkole podstwowej. Z miejsca
    przyjechała cała załoga komendy, podniesli rękami i pojechali, konsekwencji
    nie było...

  • 26. Data: 2006-01-06 16:11:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > jedyne lekarstwo na moje literowki to slownik w outlooku, ale nie chce mi sie
    > go szukac..

    Sądzę, że to tylko iluś tam punktów IQ brakuje;)

  • 27. Data: 2006-01-06 16:22:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sądzę, że to tylko iluś tam punktów IQ brakuje;)

    nie martw sie niedlugo uzupelnisz braki :)

  • 28. Data: 2006-01-06 16:34:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > nie martw sie niedlugo uzupelnisz braki :)

    CZy jest na grupie ktoś, kto wie co poeta miał na myśli???

  • 29. Data: 2006-01-06 16:43:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dpm5gr$3pj$1@inews.gazeta.pl...

    > CZy jest na grupie ktoś, kto wie co poeta miał na myśli???

    ze braki swoich punktow niedlugo uzupelnisz o ile rzeczywiscie ich tak
    neiwiele brakuje

    P.

  • 30. Data: 2006-01-06 16:54:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > ze braki swoich punktow niedlugo uzupelnisz o ile rzeczywiscie ich tak
    > neiwiele brakuje
    ByLem pewien, że nie zrozumiesz. Ty nigdy nie zawodzisz.