  • Data: 2006-11-28 07:45:22
    Temat: hipoteka jako kawaler wpis jako maz
    Od: redgrist <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Otóż sprawa wygląda następująco, wziąłem kredyt na mieszkanie jeszcze
    jako kawaler, kredyt dostałem w chf. Po około 1 miesiącu wziąłem ślub.
    Oczywiście moja zdolność kredytowa liczona była na kawalera.
    Moje pytanie jest takie czy mogę teraz jak juz odbiorę mieszkanie wpisać
    żonę do księgi wieczystej i czy bank może mieć ku temu jakieś obiekcję?
    Dodam, że oczywiście kredyt spłacany jest terminowo.
    Czy powinienem temat przemilczeć i działać jak bym był kawalerem?

    dziękuje
    redgrist