  • 1. Data: 2003-06-19 13:05:51
    Temat: handel
    Od: "qwery" <b...@p...fm>

    Witam!
    Jak to jest w przypadku handlu obnośnego?
    Załóżmy że chcę sprzedawac owoce przy drodze -> czy musze mieć założoną
    działalność gospodarczą , a może wystarczy tylko jakieś pozwolenie?
    Gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat?

    Dziekuję z góry za wszelkie informacje - Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-19 17:52:27
    Temat: Re: handel
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli jesteś rolnikiem i wytworzyłeś te owoce, to działalności gospodarzeni
    nie musisz zgłaszać. Co do miejsca, to sprzedaży nie można prowadzić
    bezpośrednio przy drodze, bo bardzo szybko zainteresuje się Tobą drogówka.
    Jednak musisz stanąć gdzieś poza pasem drogi. Na to wystarczy Ci zezwolenie
    właściciela gruntu (chyba, że Twój). Co do warunków sanitarnych, to z tego
    co wiem, nie ma żadnych wymagań.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-