  • 1. Data: 2010-06-15 15:19:21
    Temat: halasy podworkowe
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Mieszkam kolo przedszkola. Co jakis czas zapraszja tam jakiks
    wodzirejow, ktorzy zabawiaja dzieci jakimis starymi szlagierami, rodem z
    Opola albo wrecz knajpowych.
    Niby dzieci bawia sie w srodku, ale slychac we wszystkich domach
    naokolo. Pomaga zamkniecie okien.
    Ale od czasu do czasu - jak dzis wystawiaja gigantofony do ogrodu i
    wtedy slychac ich nawet przy zamknietych oknach.
    Przeszedlem sie nawet do przedszkola i na moje zazalenie uslyszalem:
    - Zaluje pan dzieciom? One sie bawia.
    Pomijajac fakt, ze dzieci moglyby sie bawic przy nieco sciszonej
    aparaturze (chyba) - to czy oni na prawde maja prawo terroryzowac w ten
    sposob okoliczne domy?
    TA

  • 2. Data: 2010-06-15 20:25:43
    Temat: Re: halasy podworkowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    > Mieszkam kolo przedszkola.

    Wybudowali je niedawno, czy wiedzailes, gdzi esie

    > Niby dzieci bawia sie w srodku, ale slychac we wszystkich domach
    > naokolo. Pomaga zamkniecie okien.

    I tak przez cala noc?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-15 21:25:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hv8nka$lp1$1@news.onet.pl>,
    "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Wybudowali je niedawno, czy wiedzailes, gdzi esie

    ?
    Czy moglbys laskawie przeczytac raz jeszcze moj post?

    > I tak przez cala noc?

    Kolo ciebie sa jakies nocne przedszkola?

    TA

  • 4. Data: 2010-06-16 06:15:52
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 17:19:21 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Pomijajac fakt, ze dzieci moglyby sie bawic przy nieco sciszonej
    > aparaturze (chyba) - to czy oni na prawde maja prawo terroryzowac w ten
    > sposob okoliczne domy?

    Nie mają. Nawet w dzień nie można hałasować. Nasyłaj SM lub Policję.
    Pewnie dało by się tez zgłosić "skargę" że przedszkole ogłusza dzieci
    przekraczając normy hałasu (skoro na zaewnątrz słychać to co jest w
    środku?).

    Mam też takie przedszkole za oknem ("artystyczne") ale hałasują bardzo
    rzadko (najwyżej raz na dwa miesiące).

    Henry

  • 5. Data: 2010-06-16 10:54:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <xs4fk94txmyp$.mtilepjprmq5$.dlg@40tude.net>,
    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > Pewnie dało by się tez zgłosić "skargę" że przedszkole ogłusza dzieci
    > przekraczając normy hałasu (skoro na zaewnątrz słychać to co jest w

    Ale ja poszedlem do nich i zapytalem grzecznie czy naprawde dzieci musza
    bawic sie przy takim mocnym naglosnieniu.
    To oprocz szantazu moralnego ('dzieciom pan zaluje') uslyszalem ze
    przeciez moge na SM zglosic.
    A w SM powiedziano mi, ze moga wystapic do Sadu Grodzkiego (chyba),
    jesli chce przyjac role poszkodowanego. I ze bylem pierwszym ktory to
    zglasza.
    Naprawde takie rzeczy trzeba zalatwiac przez Sad Grodzki???

    TA

  • 6. Data: 2010-06-16 16:55:34
    Od: "O.Salij" <o...@w...pll>

    Naprawde takie rzeczy trzeba zalatwiac przez Sad Grodzki???

    pieniacze so wszendzie

    jk

  • 7. Data: 2010-06-16 18:02:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hvavmb$rk3$1@news.onet.pl>, "O.Salij" <o...@w...pll>
    wrote:

    > Naprawde takie rzeczy trzeba zalatwiac przez Sad Grodzki???
    > >

    > pieniacze so wszendzie

    ?
    Wlasnie dlatega chcialem grzecznie zwrocic uwage kierownictwu
    przedszkola. Niestety, sami odeslali mnie wyzej.

    TA

  • 8. Data: 2010-06-16 21:41:03
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Dnia 15-06-2010 o 17:19:21 <T...@s...in.the.world>
    napisał(a):

> [...]
    > Pomijajac fakt, ze dzieci moglyby sie bawic przy nieco sciszonej
    > aparaturze (chyba) - to czy oni na prawde maja prawo terroryzowac w ten

    Poruszyć ten problem z rodzicami dzieci, myślę, ze łatwo ich spotkać w
    godzinach kiedy odbierają dzieci z przedszkola.
    Nagrać film, pokazać kilku rodzicom... jeśli rodzice podzielą Twoje zdanie
    = wygrałeś

    --
    Rezydent