  • 11. Data: 2003-03-14 16:11:21
    Temat: Re: ha! spam!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wydrukuj treść oraz źródło. Napisz pisemne zawiadomienie i prześlij do
    najbliższej swemu miejscu zamieszkania prokuratury. Powiadom o skutkach, bo
    będziesz pewnie pierwszy.

  • 12. Data: 2003-03-14 20:42:19
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> pisze w

    > Maila zgrać
    > jako dowów na dyskietke czy cały dysk zanieść!?

    Hmmm, jak na podstawie tego ktos uzna wiarygodnosc tego maila to ja uciekam
    z Polski.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 13. Data: 2003-03-14 21:47:36
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hmmm, jak na podstawie tego ktos uzna wiarygodnosc tego maila to ja
    uciekam
    > z Polski.

    pewnie ze nie uzna,
    ale moze to faktycznie posluzyc jako dowod w postepowaniu sledczym.

  • 14. Data: 2003-03-15 00:13:21
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> pisze w

    > pewnie ze nie uzna,
    > ale moze to faktycznie posluzyc jako dowod w postepowaniu sledczym.

    Kiedys czyalem newsa, ze chciano wyciaganac jakies odszkodowania od userow
    uzywajacych kazyy, dowodem mialy byc screeny!! Jakies firmy fonograficzne,
    czy kto tam przejal patronat nad ta akcja podliczyly sobie na podstwie nazw
    plikow widocznych na screenach ile powinno wynosci odszkodowanie. Bylo
    troche zamieszania ale z tego co pamietam nie doszlo do wyplaty tych
    odszkodowan, zreszta chyba by ktos musial na glowe upasc zeby uznac cos
    takiego za dowod.

    P.S.
    Czytalem o tym chyba na http://infojama.pl/

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 15. Data: 2003-03-16 12:02:28
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    > troche zamieszania ale z tego co pamietam nie doszlo do wyplaty tych
    > odszkodowan, zreszta chyba by ktos musial na glowe upasc zeby uznac cos

    Ale jacyś skandynawowie płacili za rzeczy ściągnięte z kaazy. Część wezwań
    do zapłaty przez pomyłkę w nazwie miasta trafiła do Torunia czy jakoś tak :)

    pozdrawiam
    Alek

  • 16. Data: 2003-03-17 10:30:11
    Temat: Odp: ha! spam!!
    Od: "Adam" <b...@i...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4tnkj$c1b$...@i...gazeta.pl...
    > 999 to pogotowie ratunkowe. On pisał, że stracił wzrok, ale chyba nie aż
    > tak, by go wieść do szpitala. Może 997, bo to policja.

    Mnie sie wydaje ze stracil rozum i natychmiastow pomoc lekarska jest mu
    niezbedna:-).
    Pozdrawiam
    Adam