    From: "macie-K" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [?] gwarancja na usługę
    Date: Wed, 9 Mar 2005 14:19:28 +0100

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d0hpnf$nio$2@news.onet.pl...
    > Naprawa była dokonywana w ramach gwarancji i okazała się być
    > nieskuteczna? Zwróć się do gwaranta.

    niestety gwarant się wypiął
    stwierdzili że: "nie ma gwarancji na usługę gwarancyjną" i " nie ma
    gwarancji na gwarancję" co dość niemiła pani z firmy PHILIPS Polska
    powtarzała w kółko, nie wiem skąd wzięła to drugie stwierdzenia

    czyli na sprzęt Philipsa nie ma w Polsce żadnej gwarancji, usterka
    powracająca po 30dniach od naprawy to wg nich "normalne"
    ja już nic tej firmy nie kupię i szczerze odradzam współprace z tą firma