  • Data: 2003-06-26 11:53:09
    Temat: gwarancja na naprawiony samochod
    Od: "Mariusz" <3...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    sprawa przedstawia sie ak
    kilka miesiecy temu naprawialem z autocasco samochod
    w wersji warsztat (bezgotowkowo) umowilismy sie wtedy ze
    mimo iz nie przewidziano w specyfikacji PZU wymiany tlumika bo byl bardzo
    skorodowany (mimo ze w wyniku zdarzenia sie pogial i lekko walil w podwozie)
    no wiec umowilismy sie ze goscie w warsztacie doloza mi tlumik (i tak niezle
    zarobili na naprawie)
    powiedzieli mi ze szkoda go jeszcze wymieniac i ze zime nim przejezdze
    przejezdzilem zime
    w gwarancji jaka mi dali na rok na wykonana usluge mam wyraznie napisane ze
    naleza mi sie tlumiki do smochodu

    sprzedalem auto, gosciowi ktory je kupil obiecalem te tlumiki. niestety nie
    moze on przyjechac w dzien roboczy do tego ich zakichanego warsztatu po te
    tlumiki, wiec chcialbym je odebrac osobiscie od nich zeby mu je jakos
    dostarczyc.
    niestety w warsztacie powiedzieli mi ze gwarancja nalezy sie do samochodu
    (poniekad prawda) i ze nie moge odebrac od nich tych tlumikow.
    i ze gwarancja jez niewazna.

    nie dociera do nich ze oddaje im ten zakichany swistek papieru zabieram
    tlumiki
    oni zaoszczedzaja na robocie (musieliby je wymienic)
    i jest po sprawie.
    co z tym zrobic jakich argumentow uzyc
    czy maja racje ?

    gwarancja nie polega na naprawie tylko na dostarczeniu przez nich rzeczy

    czy jesli np w gwarancji byloby napisane ze za rok daja mi zupelnie nowy
    silnik
    i gdyby samochod w miedzyczasie sie spalil
    to co nie dostane silnika bo samochodu juz nie ma ?

    pomozcie prosze
    bo nie mam juz zdrowia patrzyc na te ich dresiarskie mordy