  • Data: 2004-11-13 18:07:31
    Temat: gwarancja a zwrot pieniędzy
    Od: "Purple" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
    użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
    przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
    głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
    2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
    już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
    firmy? Jak to wygląda prawnie po 1maja 2004 czy coś sie zmieniło? bo kiedyś
    o ile dobrze pamietam po terminie 2tyg mogłem żądać zwrotu lub wymiany Za
    wskazówki z góry dzięki Pozdrawiam