eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › gwarancja
  • Data: 2002-11-29 10:58:43
    Temat: gwarancja
    Od: "Damian Nogieć" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Interesuje mnie wykładnia do kodeksu cywilnego na temat gwarancji:
    par.577-581(chyba)
    Czy koszt dostarczenia sprzętu do serwisu ponosi gwarant?
    Jeśli gwarant zastrzegł w gwarancji ze koszt przesyłki ponosi właściciel, to
    czy jest to sprzeczne z obowiązującym polskim prawem?
    Jeśli dokonano 3 istotnych napraw i sprzęt nie nadaje się do użytku, to
    serwis jest zobowiązany wymienić na nowy(chodzi o monitor, marka ta już nie
    istnieje), lub o podobnych parametrach, czy też można żądać zwrotu gotówki?
    Jeżeli monitor został odesłany nie naprawiony, to czy mogę uznać, że doszło
    do złamania umowy gwarancyjnej?
    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
    Damian



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1