  • 11. Data: 2004-08-23 13:40:08
    Temat: Re: grozby karalne
    Od: "Dolores" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cgcfe1$onc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Dolores napisał:
    >
    > No to zarżnąłeś mnie argumentacją ... We Wrocławiu nie słychać nawet
    > tego co mówi do ciebie ktoś, kto stoi obok ciebie, a nie wspominam już
    > o słyszeniu czegoś z cudzego telefonu ... Tu nie ma takich żółtych
    > tramwaików jak w wawie ...

    Na tramwajach to Ty sie moze znasz, ale na rozroznianiu plci rozmowcy - nie
    bardzo...
    Uwazaj, zebys sie w realu nie pomylil Stasiu...;)PP

    --
    Dolores

  • 12. Data: 2004-08-23 13:41:02
    Od: "Dolores" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz ale tak to kazdy moze sobie swiadka poszukac.
    > Mysle ze gdyby to bylo tak proste to te 2 magnetowfony szpulowe nie byly
    by
    > potrezbne w sprawie Rywina.

    Oczywiscie, ze masz racje:)
    Zazartowalam sobie troche z kolegi...:))P

    --
    Dolores

  • 13. Data: 2004-08-23 13:57:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Dolores napisał:

    > Na tramwajach to Ty sie moze znasz, ale na rozroznianiu plci rozmowcy - nie
    > bardzo...
    > Uwazaj, zebys sie w realu nie pomylil Stasiu...;)PP

    Zarżnąłeś mnie ponownie , użytkowniku Usenetu, z którym wdałem się w
    dyskusję :P
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 14. Data: 2004-08-23 17:08:45
    Od: "Dolores" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cgct25$6n5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zarżnąłeś mnie ponownie , użytkowniku Usenetu, z którym wdałem się w
    > dyskusję :P

    Wiem juz, ze znasz sie na tramwajach, na internetowych dyskusjach, na
    zazynaniu, a jak tam z poczuciem humoru Stasiu?:)

    --
    Dolores