  • 1. Data: 2004-08-22 10:19:21
    Temat: Wyrejestrowanie nieistniejącego samochodu
    Od: "lopez66" <l...@o...pl>

    Pewna pani ma zarejestrowany na siebie samochód.

    Fakty :

    Jej były mąż wiele lat temu sprzedał ten samochód.
    Sprzedał go nie wiadomo komu i to prawdopodobnie na części.
    Mąż nie żyje od kilku lat.
    Nie ma męża, umowy sprzedaży, nic nie ma....
    Samochód był stary i rozwalony, dlatego pani nie interesowała się przez nim
    lata.

    Samochód generalnie nie istnieje

    Pani chciałaby pozbyć się z ewidencji samochodu, tak po prostu, żeby go nie
    mieć
    Problem :

    Jak wyrejestrować samochód, który do dzisiaj "wisi" w ewidencji na tą panią
    ??
    Jak zrobić to legalnie - nie poprzez jakieś lipne fikcyjne umowy ??

  • 2. Data: 2004-08-23 12:48:31
    Temat: Re: Wyrejestrowanie nieistniej??cego samochodu
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    lopez66 <l...@o...pl> wrote:

    > Jak wyrejestrowa?? samochód, który do dzisiaj "wisi" w ewidencji na
    > t?? pani??.

    Janusz Wiess zajmował się tym 2004-03-04.
    Napisz Janusz Weiss <j...@r...com.pl> to poda Ci sposób.
    Nie chciał podać na antenie, powiedział że poda na priva osobom które
    potrzebują.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-08-23 20:23:22
    Temat: Re: Wyrejestrowanie nieistniejącego samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lopez66" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Mnie przyszedł do głowy jeden legalny. Złożyć zawiadomienie o
    przywłaszczeniu tego samochodu przez męża. Prokurator umorzy z uwagi na
    śmierć sprawcy i na podstawie umorzenia można wyrejestrować (jak
    skradziony). A może się samochód znajdzie?

    Tak, wiem mam zboczenie zawodowe! :-) Ale jak nic innego nikt nie wymyśli,
    to ten jest 100% skuteczny.