  • 41. Data: 2012-11-25 12:02:28
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: <news>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Jakim cudem? GMO powoduje mutacje w komórkach płciowych?

    GMO to już jest mutacja, czaisz?

  • 42. Data: 2012-11-25 12:10:34
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 25.11.2012 11:34, Ajgor pisze:

    > Użytkownik "PrivateLan" <h...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To go nie jedz. Ktoś Cię karmi siłą?

    Czy chory jesteś?
    Siłą nie, lecz nieświadomie.
    Jak GMO ma być nie oznakowane, to skąd mam wiedzieć, że to g...o?
    Czy to na to samo nie wychodzi?

    --
    (__)
    (oo)

  • 43. Data: 2012-11-25 13:04:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 44. Data: 2012-11-25 14:05:45
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 25 listopada 2012 (09:45:37) napisano:

    /ciach/

    > Ci co stoją za GMO dobrze o tym wiedzą dlatego są właścicielami ogromnych
    > bunkrów DNA nie skażonego GMO z całego świata. Mają tam nasiona, próbki
    > tkanek, bank spermy gromadzone latami z całego globu. Jak myślisz po co im
    > to potrzebne?

    Jaja sobie robisz, prawda?

    Proszę, powiedz mi, że nie ma ludzi aż tak głupich :)

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 45. Data: 2012-11-25 14:11:00
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-25 09:45, news pisze:

    > GMO to nie jest trucizna która działa w jednym pokoleniu a badania na
    > szczurach pokazują że jego działanie rozkłada się na dziesiątki pokoleń
    > i skuteczność GMO w takim długim okresie jest większa niż jakakolwiek
    > toksyny chemicznej bo dokładnie 100%

    GMO to bardzie wyszukana metoda tworzenia krzyżówek - coś co ludzie
    robią od czasów rozpoczęcia upraw. W jaki sposób zjedzenie przez ciebie
    rośliny z wklonowanymi genami zwiększających odporność na suszę i mróz
    miałoby zabijać Twoje prawnuki? No chyba, że jesteś jednym z tych
    przygłupów co krzyczą na ulicach "zjemy dna i nam ogony wyrosną"?

> [...]
    > ogromnych bunkrów DNA nie skażonego GMO z całego świata. Mają tam
    > nasiona, próbki tkanek, bank spermy gromadzone latami z całego globu.

    teoria spiskowa... szkoda czasu na komentowanie.

    > Tak więc nie łudź się że za twojego któtkiego życia zaczniesz
    obserwować
    > masowe wymieranie, tego doczekają twoje pra pra wnuki, ale zapewne co
    > cię to obchodzi, skoro teraz masz co żreć, masz na piwo i igrzyska to
    > nic ci więcej do życia nie potrzeba, prawda? Niemniej już dzisiaj ludzie
    > umierają od GMO bo nie trzeba być inteligentem żeby zobaczyć masowy
    > wysyp mutantów!

    W JAKI SPOSÓB GMO BĘDĄ ZABIJAĆ TE PRAWNUKI-MUTANTY?! Jesteś w stanie
    jasno się wyrazić?

    > Bo na marsie GMO nie ma a w indiach jest to temat dobrze znany i dawno
    > przerabiany i warto by się od bardziej doświadczonych uczyć prawda? A
    > ich doświadczenie zupełnie przeczy twoim urojeniom o wydumanej
    > dobrowolności, wolnym wyborze i takim tam!

    Źródła.

    > Nie ma czegoś takiego jak nasze GMO! Każde GMO jest ICH!
    > To są ich patenty i każdy rolnik będzie musiał płacić haracz za sianie
    > GMO, jeśli nie dobrowolnie to zostanie do tego przez aparat państwowy
    > zmuszony (zainteresuj się jak to się działo w stanach)

    Teraz płaci za bardziej wydajne krzyżówki - nic nowego.

    > Nasz nierzond obkłada naszą produkcję kosmicznymi podatkami a sprowadza
    > do kraju nieopodatkowane towary z chin, na dodatek dotowane przez chiny
    > i po pewnym czasie w żadnym sklepie nie zobaczysz polskiego towaru, więc
    > nie masz możliwości nawet wybrać!

    Hej. Też bym chciał by polskie laboratoria konstruowały nasze rodzime
    krzyżówki GMO, ale podobno jakieś pajace zły PR robią, więc jesteśmy
    20lat za innymi i nie ma jak się w rynek wbić.

    > Więc to GMO dokładnie na tym polega, czyli jak zwykle zalać nasz rynek
    > trefnym towarem z zagranicy, tak jak to miało miejsce importem towarów z
    > chin i zboża z niemiec, po to żeby zniszczyć naszą gospodarkę i
    > rolnictwo, teraz załapałeś?

    To się dzieję i teraz. Skupowane są wyselekcjonowane i dobrane krzyżówki
    roślin, które potem rolnicy sieją na polach. Jedyne co nas może uratować
    to spore inwestycje w rodzime laboratoria, które mogłyby zacząć tworzyć
    własne GMO i konkurować z USA itp.

  • 46. Data: 2012-11-25 14:28:49
    Od: <news>

    Użytkownik "PlaMa" napisał:
    > błagam... nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. Jednym z
    > fundamentalnych celów tworzenia GMO to
    > tworzenie krzyżówek mających większą tolerancję
    > na stras środowiskowy.

    Twoje słowa skomentuję tak: Przeżarłeś się własną kiełbasą wyborczą tak ze
    sam zacząłeś wierzyć w te kłamstwa co je sam opowiadasz!
    Te brednie o roślinach GMO odpornych na środowisko to taka propaganda dla
    takich lemingów jak ty! Jedyne organizmy najbardziej odporne na środowisko i
    choroby to te naturalne> Człowiek mutacjami genów nigdy nie prześcignie
    natury to takie oczywiste, dlatego prace nad GMO polegają wyłącznie na
    wprowadzeniu genu trucizny do rośliny, lub genu odpornego na truciznę
    RANDUP.
    RANDUP to taka trucizna totalna, zabija wszystko i tylko GMO są na nią
    odporne, dlatego przed posianiem GMO najpierw się pole nim spryskuje żeby
    zabić wszelakie życie i na takim martwym polu już praktycznie nic roślinom
    GMO nie zagraża bo wszystko wymarło. Ale jeśli ty myślisz ze jak zjesz ta
    trutka tobie nie zaszkodzi to jesteś kretynem!

    > Widziałeś kiedyś złote pola zbóż pnące się ku niebu na jakiejś wsi? Wiesz
    > jak oryginalnie wyglądały te zboża? Miały może z 15 cm
    > wysokości, były malutkie i miały niewielkie kłosy. Dzisiejsza pszenica,
    > żyto itp. itd. są wynikiem celowej działalności człowieka, który
    > przez tysiące lat modelował te gatunki by miały pożądane przez
    > nas cechy. Selekcja osobników,

    No właśnie selekcja a nie krzyżowanie, człowiek żadnych roślin nie krzyżował
    a jedynie prowadził selekcję, więc po co opowiadasz te kłamstwa o
    krzyżowaniu od zawsze?
    Każdą trawę możesz tak wyselekcjonować żeby miała ziarna jak zboże.

    > w jaki sposób przekażesz następnym pokoleniom geny z GMO,
    > które zjadłeś? O to się pytam!

    Geny to białka które zjadłeś, jeśli jesz mutanty to sam nim jesteś, nie ma
    możliwości budowania prawidłowych tkanek z nieprawidłowego pożywienia.

    > Dorośnij.

    Kolejne twoje kłamstwo obaliłem i nic nie masz do powiedzenia?
    No powiedz że obecnie rolnik płaci haracz za własne ziarno jakim obsiewa
    pole.

  • 47. Data: 2012-11-25 14:38:30
    Od: <news>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Powtórzę pytanie: jak jedzenie pomidorów zmodyfikowanych
    > genetycznie może wpływać mutagennie na komórki rozrodcze
    > człowieka? I - jeśli taki wpływ istnieje (bzdura), dlaczego objawia
    > się wyłącznie przy jedzeniu GMO?

    Ma taki sam wpływ jak jedzenie każdego pokarmu do którego jedzenia nie
    jesteś przystosowany!
    Tak samo jak krowa zjadająca świnkę dostaje gąbczastego zwyrodnienia mózgu
    tak samo człowiek jedząc sztuczne jedzenie będzie chory i umrze

    > Czy uważasz, że jest jakaś zależność pomiędzy DNA zjedzonym
    > i rozpuszczonym w kwasach żołądkowych, a DNA komórek
    > rozrodczych człowieka?

    Kto ci takich bajek naopowiadał o rozpuszczaniu DNA w żołądku?
    Zresztą DNA koduje białka, jeśli zjesz zmutowane białka to żołądek ci ich
    nie rozbije w pył i nie zbuduje prawidłowych białek. Człowiek nie potrafi
    produkować pożywienia, tylko przyswajać zjedzone. Jeśli zjesz zmutowane
    białka to organizm będzie budował własne ze zmutowanych aminokwasów, teraz
    coś załapałeś?

    Pewnie nie dlatego obejrzyj przynajmniej to:
    "GMO TO ŚMIERĆ - Prof. dr hab. Jan Narkiewicz"
    http://www.youtube.com/watch?v=T0nDwVf1Yg0
    Pewnie twoim zdaniem ten profesor nie zna się na GMO bo ty jesteś
    autorytetem?

  • 48. Data: 2012-11-25 14:51:44
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-25 12:02, news pisze:

    > GMO to już jest mutacja, czaisz?

    1 - nie jest
    2 - zdajesz sobie sprawe ze mutacje to glowny motor ewolucji?

  • 49. Data: 2012-11-25 14:58:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 50. Data: 2012-11-25 14:58:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-25 14:51, PlaMa pisze:

    > 1 - nie jest
    > 2 - zdajesz sobie sprawe ze mutacje to glowny motor ewolucji?

    Facet zupełnie nie czai o czym pisze. Typowy oszołom.

    --
    Liwiusz