  • 52. Data: 2020-04-24 07:59:50
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wygląda na to że poważnie do sprawy podchodzą i będą rozsyłać jednak
    > poleconymi.
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/koronawiru
    s-poczta-polska-d
    > oreczy-polecone-do-skrzynki-na-listy/4sjt502
    >
    > ;)

    Jebłem :)

    Przyznaje ze jak ogłaszali ze polecone ida do skrzynki to lekko sie
    wkurwiłem (bo niby dlaczego) ale nie skojarzyłem ze to taka kreatywna
    wchujojebka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 51. Data: 2020-04-24 07:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > żaluzji nie poniał?;)

    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 53. Data: 2020-04-24 15:25:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 09:16:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/koronawiru
    s-poczta-polska-doreczy-polecone-do-skrzynki-na-list

    Pakiety roznosić będą w dwuosobowych składach żeby był świadek że pakiet został
    dostarczony.
    Listonosze już kupieni:
    Dostarczenie pakietów wyborczych dużo lepiej płatne.
    Za dodatkową pracę listonosze dostaną 2800 zł brutto

  • 54. Data: 2020-04-24 16:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > Dostarczenie pakietów wyborczych dużo lepiej płatne.
    > Za dodatkową pracę listonosze dostaną 2800 zł brutto

    A gdzie beda dostarczac? W miejsce zameldowania czy tam gdzie sobie
    zazycze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 55. Data: 2020-04-24 17:06:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > A gdzie beda dostarczac? W miejsce zameldowania czy tam gdzie sobie
    > zazycze?

    Będą dostarczać tam gdzie dostarczą - na chuj drążysz temat antypolski
    ubeku?

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2020-04-24 17:49:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    >A gdzie beda dostarczac? W miejsce zameldowania czy tam gdzie sobie
    >zazycze?

    Jest rejestr i spis wyborcow do tego przeznaczony
    https://www.gov.pl/web/gov/dopisz-sie-do-spisu-wybor
    cow
    https://www.gov.pl/web/gov/wpisz-sie-do-rejestru-wyb
    orcow

    Ale ... zmienisz za dwa dni rejestr, to ciekawe gdzie poczta
    przyniesie, skoro liste dostanie jutro :-)

    https://bip.um.wroc.pl/sprawa-do-zalatwienia/8635/re
    jestr-wyborcow-wpis-do-rejestru-wyborcow

    Ciekawe ... obywatel jest wykreslany ze starego wpisu ... jak to
    zrobili - wysylaja powiadomienie do kazdej gminy, czy tylko do tej
    wskazanej przez obywatela ?
    Czy jest jakas centrala baza ?

    Oni juz pol roku temu wiedzieli o epidemii ?
    https://www.cyberdefence24.pl/zagorski-powstanie-cen
    tralny-rejestr-wyborcow

    J.

  • 57. Data: 2020-04-24 18:14:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-24 o 15:25, Kris pisze:

> [...]
    > Listonosze już kupieni:
    > Dostarczenie pakietów wyborczych dużo lepiej płatne.
    > Za dodatkową pracę listonosze dostaną 2800 zł brutto

    U nas to taki jeden panocek (chyba syn pracownicy) jeździ sobie po
    osiedlu samochodzikiem z napisem Poczta Polska i to raczej on będzie
    wrzucał do skrzynek, nie listonosze (nieoficjalnie).
    Raz ten samochodzik postawil przed Biedronką i łazil sobie po Biedronce.
    Nudziło mu się.

  • 58. Data: 2020-04-24 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Będą dostarczać tam gdzie dostarczą - na chuj drążysz temat antypolski
    > ubeku?

    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 59. Data: 2020-04-24 21:14:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > ;-P

    A propos dociekliwości...
    W Związku Radzieckim były wybory. Głosujący przychodzili do lokalu,
    brali zaklejone koperty i wrzucali do urn. Urn pilnowali żołnierze
    NKWD. Jeden z głosujących z ciekawości rozdarł kopertę zanim wrzucił
    i przy urnie dostał kolbą w łeb. Żołnierz powiedział do niego: nie
    wiesz, że wybory są tajne?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 60. Data: 2020-04-24 21:37:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 21:14, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > Jeden z głosujących z ciekawości rozdarł kopertę zanim wrzucił i przy
    > urnie dostał kolbą w łeb. Żołnierz powiedział do niego: nie wiesz, że

    To i ja podrzucę na czasie.

    Wychodzi żukow z gabinetu stalina i mruczy pod nosem - "jebany, wąsaty
    skurwysyn"

    Usłyszał to beria i pyta

    - co tam mówicie towarzyszu?
    - a nic
    - to może wrócimy do gabinetu stalina i wyjaśnimy!
    - towarzyszu stalin, żukow wychodząc od was z gabinetyi powiedział
    jebany, wąsaty skurwysyn!
    -kogo mieliście na myśli?" pyta stalin
    -hitlera oczywiście, towarzyszu stalin!"

    Stalin marszczy brwi i pyta

    -a wy kogo mieliście na myśli, towarzyszu beria?

    --
    Shrek