  • 41. Data: 2020-04-10 19:59:30
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie
    > Nie ma szans zresztą
    > Na skrzynkach zamiast pakietów by aviza się walały

    ojapierdole...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 42. Data: 2020-04-10 19:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Poleconym moga nie zdazyc.
    > Szczegolnie, jak im Senat odpowiedz przedluzy - a juz odlozyl.

    To maja byc wybory czy wyscigi? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 43. Data: 2020-04-10 20:30:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > To maja byc wybory czy wyscigi? ;-D

    Wyścig. "A teraz spierdalamy zanim się połapią, że to bez sensu".

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-04-16 09:38:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-07 o 18:19, Shrek pisze:

    > I kolejki. Powiedzmy optymistycznie, że 15 minutowa. 500 osób (wziąłem
    > od ciebie - nie sprawdzałem) dwa kilometry, żeby nie zapłacić "mandatu".

    Te rzekome 2000 na godzinę to raptem głos co 2 sekundy, nie sądzę, aby
    to generowało jakieś permanentne kolejki, zwłaszcza że wiele osób będzie
    wrzucało po kilka głosów od innych członków rodziny itp.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2020-04-16 10:21:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :

    > Te rzekome 2000 na godzinę to raptem głos co 2 sekundy, nie sądzę, aby
    > to generowało jakieś permanentne kolejki, zwłaszcza że wiele osób będzie
    > wrzucało po kilka głosów od innych członków rodziny itp.

    Po kilka tak, ale żeby od razu członków rodziny? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 46. Data: 2020-04-16 14:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    > Po kilka tak, ale żeby od razu członków rodziny? ;-)

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 47. Data: 2020-04-16 16:39:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2020 o 09:38, Liwiusz pisze:

    > Te rzekome 2000 na godzinę to raptem głos co 2 sekundy, nie sądzę, aby
    > to generowało jakieś permanentne kolejki, zwłaszcza że wiele osób będzie
    > wrzucało po kilka głosów od innych członków rodziny itp.

    Widzałeś kiedyś bramki w metrze? Widać ludzie nie wiedzą, że bez sensu
    są kolejki;)

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2020-04-23 09:15:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 23:59:32 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Chcesz powiedziec ze oni nie beda tego rozsyłac do obywateli poleconym?

    Wygląda na to że poważnie do sprawy podchodzą i będą rozsyłać jednak poleconymi.
    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/koronawiru
    s-poczta-polska-doreczy-polecone-do-skrzynki-na-list
    y/4sjt502

    ;)

  • 49. Data: 2020-04-23 09:50:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-04-2020 o 09:15, Kris pisze:

> [...]
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/koronawiru
    s-poczta-polska-doreczy-polecone-do-skrzynki-na-list

    Tia, tylko jednocześnie zmieniono prawo pocztowe, że poza sądowymi i
    jakimiś jeszcze przesyłkami, pozostałe będą ładować do skrzynek...

    Wiec taki polecony, ale nie do końca, bo tylko z nazwy.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 50. Data: 2020-04-23 11:57:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 09:50:19 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:

    > Tia, tylko jednocześnie zmieniono prawo pocztowe, że poza sądowymi i
    > jakimiś jeszcze przesyłkami, pozostałe będą ładować do skrzynek...
    >
    > Wiec taki polecony, ale nie do końca, bo tylko z nazwy.

    żaluzji nie poniał?;)