  • 1. Data: 2006-09-17 03:00:28
    Temat: głośny sąsiad
    Od: balti1<b...@v...pl>

    Ponad rok temu sprowadziłam się do mieszkania mojego chłopaka i od samego
    początku mamy problem z sąsiadem za ścianą. To młody chłopak z domu dziecka.
    Słucha głośno muzyki i w dzień (tak, że my rozmawiając ze sobą w ogóle się nie
    słyszymy), ale też i w nocy. 2 rano, 4 rano przyprowadza gości (jakieś
    rozwydrzone pijane dziewczyny, koledzy z innych mieszkań z naszego budynku).
    Zwracanie uwagi nie pomaga, nawet policja ani straż miejska. Z tego, co już
    zdążyłam się dowiedzieć powinniśmy zmienić miejsce zamieszkania. bo na tego
    głośnego człowieka nie ma rady. Czy mieszkamy w państwie prawa? Proszę o
    jakąś sensowną pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 23:24:51
    Temat: Re: głośny sąsiad
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > tego
    > głośnego człowieka nie ma rady. Czy mieszkamy w państwie prawa? Proszę o
    Jak policja nie dziala ?
    Zglaszac do skutku niech przyjezdzaja i kieruja sprawe do sadu grodzkiego -
    jak bedzie mial komornika na karku (zapewne kasy na grzywne nie bedzie mial)
    to zmieknie lub komornik sprzet grajacy zabierze.

    K.

  • 3. Data: 2006-09-18 01:12:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 03:00:28 +0000 (UTC), balti1 napisał(a):

    > Zwracanie uwagi nie pomaga, nawet policja ani straż miejska.

    Żeby policja pomogła, to powinien być znany zgłaszający. Jeśli wystąpisz
    imiennie ze skargą, to policjanci skierują wniosek do SG i to byc moze
    ukróci zapędy tego gościa...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl