  • 1. Data: 2004-10-25 18:08:00
    Temat: gdzie znalezc info ??
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    witam,

    mam pytanko : potrzebuje sprawdzic dane firmy (glownie KRS) - czym sie
    zajmuje, od kiedy dziala, jaki ma kapital, itp.
    Nie wiem czy dostep do KRS maja tylko "upowaznione osoby", czy tak jak ja
    np. "osoba z ulicy" moze w Sadzie (chyba) poprosic
    o wypis KRS ? Czy tak jest rzeczywiscie ? Ile to kosztuje ? Jak szybko jest
    zalatwiane ?
    A jesli nie tam, to gdzie moge sprawdzic firme ( w miare szybko) ? Dodam, ze
    w necie nie ma zadnych interesujacych mnie informacji.

    TIA,
    Joanna

  • 2. Data: 2004-10-25 18:20:02
    Temat: Re: gdzie znalezc info ??
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Joanna wrote:
> [...]
    > o wypis KRS ?
    > Czy tak jest rzeczywiscie ? Ile to kosztuje ? Jak szybko jest

    może
    więcej: www.ms.gov.pl

    KG