eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[gdzie?]Prawo autorskie - przeniesienie autorskich praw majątkowych - wzór umowy. › [gdzie?]Prawo autorskie - przeniesienie autorskich praw majątkowych - wzór umowy.
    From: "nibelung" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [gdzie?]Prawo autorskie - przeniesienie autorskich praw majątkowych - wzór
    umowy.
    Date: Wed, 8 Jun 2005 17:02:57 +0200

    Witam,

    prosze o podanie linka do miejsca, skad będę mógł zassać wzór umowy o
    przeniesieniu autorskich praw majątkowych z uwzględnieniem okresu czasu
    przeniesienia tych praw (na określony czas) i ilości kopii dzieła
    (literackiego). Tzn, że potrzebuję podpisać umowę z wydawnictwem, ale chcę
    im dać licencję na dzieło na określony czas i ilość egzemplarzy, a w
    przypadku ponadplanowego dodruku (gdyby moja książka okazała się hitem
    wydawniczym :-)) chcę żądać opłaty procentowej od każdego dodatkowo
    wydrukowanego i sprzedanego egzemplarza.

    W sekcji wzorów umów na hoga.pl nie znalazłem tak szczegółowego wzoru - jest
    tylko standardowy. W zasadzie mógłbym brakujące paragrafu próbować dopisać
    samodzielnie, ale boję się, że "skopię" jakieś ważne kwestie merytoryczne...

    tia

    Lech