  • 1. Data: 2003-04-13 12:05:09
    Temat: fundusz remontowy spoldzielni a podatek od osob fizycznych
    Od: "coolio " <c...@N...gazeta.pl>

    witam,
    jako ze od niedawna fundusz remontowy spoldzielni stanowi rownowaznosc z
    wydatkami poniesionymi na remont mieszkania mam pytanie, jak mozna to
    rozumiec; czy osoba fizyczna ktora ma prawo odliczyc poniesione koszty jest
    wlasniciel lokalu czy tez jego najemca ktory ponosi koszty wynajmu ( oplaca
    fundusz remontowy ) i jest w pelni legalnie zameldowany w danym lokalu ?

    pozdro
    coolio

  • 2. Data: 2003-04-14 20:36:33
    Od: "coolio " <c...@N...gazeta.pl>

    dodam jeszcze tylko ze mieszkanie wlasnosciowe a najemca najmuje je na
    podstaiw umowy najmu z wlasicielem mieszkania.