    From: "SD" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: fotoradar
    Date: Thu, 14 Jun 2007 00:20:04 +0200

    Być może temat był już wałkowany, ale google podpowiada tylko dyskusje z
    forów tuningowych w stylu "a mnie się wydaje"
    A teraz do rzeczy
    Dostalem wezwanie w sprawie zdjęcia z fotoradaru sprzed 1,5 miesiąca
    Na zdjęciu widać tylko fragment maski samochodu i cały numer rejestracyjny,
    ale nic więcej - ani twarzy ani naklejki na szybie - po prostu maska,
    reflektor, tablica rejestracyjna - zdjęcie niezbyt wyraźne, ale numer
    czytelny.
    Wstępnie powiedziałem że nie wiem czy to jest mój samochód choć numery ma
    takie same, ale nawet jeśli mój to nie wiem kto jechał bo samochód użytkuje
    kilka osób ale spróbuję się dowiedzieć kto jeździł choć nie ręczę za skutek.
    Jak tę sprawę rozegrać żeby nie popłynąć finansowo ?
    Ewentualnie jeśli ktoś to przerabiał, to jak sprawa wygląda w praktyce.
    Czy jest o co walczyć, czy jako właściciel tak czy siak za coś zapłacę nawet
    jeśli nie jestem w stanie stwierdzić czy to mój samochód i nie pamiętam kto
    jechał ?
    Ponieważ termin drugiej wizyty zbliża się wielkimi krokami proszę o jakieś
    info, lub jeśli temat był wałkowany to o jakiś link.
    Z góry dzięki
    SD