  • 31. Data: 2008-03-05 18:10:58
    Temat: Re: firma nie płaci za fakturę - jakieś pomysły na takich?
    Od: kam <...@...pl>

    causa1980 pisze:
    > Nie masz racji. Jeżeli zaistnieją przesłanki postępowania
    > uproszczonego to jest obowiązek wniesienia pozwu na urzędowym
    > formularzu. Nie wprowadzaj w błąd pytającego, jak i pozostałych
    > czytających ten wątek.

    czytaj uważniej

    KG

  • 32. Data: 2008-03-06 10:01:16
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 5 Mar, 19:10, kam <k...@...pl> wrote:

    > czytaj uważniej
    >
    > KG

    Staram się.

    Odnoszę wrażenie, że co jeden z nas chce być mądrzejszy od drugiego. A
    przecież nie chodzi o to, by się przekrzykiwać, lecz o to, by poradzić
    laikowi w sprawach prawnych. Proponuje zaprzestanie uszczypliwych
    komentarzy?

    Jeżeli są wątpliwości, co do udzielonej odpowiedzi na forum, to wpierw
    podaj przepis prawa, który przeczy tej odpowiedzi. A tu znajduje same
    "mądre" wypowiedzi bez podania podstawy prawnej!!! Nie odnosi się to
    do CIEBIE - KG.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2008-03-26 17:35:34
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl>

    Witam.
    Nie chcę zakładać nowych wątków a ten najbardziej pasuje do mojego problemu:
    Moja firma A sprzedała drugiej firmie B towar na kwotę 900 zł w dniu
    06.12.2007 FVAT była na przelew z terminem płatności 14 dni.
    Klient po kilku upomnieniach telefonicznych w dniu 21.01.2008 opłacił
    Fakturę na kwotę 440,00 zł (pozostało 460,00) . Następne przypomnienia
    telefoniczne nie przynosiły skutku. Klient za każdym razem twierdził ze
    już robi przelew i że dziś będą pieniążki a innym razem twierdzi ze
    niema nic na koncie jak tylko pojawi się kwota od razu robi przelew. W
    dniu 04.03.2008 wysłaliśmy pisemne wezwanie za potwierdzeniem odbioru do
    uregulowania należności korzystając ze wzoru ze strony KRD. W dniu
    dzisiejszym 26.04.2008 Wrócił do nas list z informacją że adresat nie
    zgłosił się po przesyłkę i nie podjął jej w Terminie.

    Co proponujecie dalej zrobić ?
    ewentualnie czy ta kwota nie jest za mała do zgłoszenia tego - sąd/firmy
    windykacyjne.

    Dzięki za wszelkie wskazówki.

  • 34. Data: 2008-03-27 09:36:14
    Od: g...@g...com

    On 26 Mar, 18:35, Marcin Piekarski <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Co proponujecie dalej zrobić ?
    > ewentualnie czy ta kwota nie jest za maładozgłoszenia tego - sąd/firmy

    proponuję żebyś skorzystał z usług windykacyjnych, mam nawet do
    polecenia firmę która nieźle ściąga należności, wiem bo korzystam,
    http://www.eulerhermes.pl/index_kont.php

  • 35. Data: 2008-03-28 17:08:08
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    Witam serdecznie,
    > korzystając ze wzoru ze strony KRD
    Szukałem takiego wzoru, musiałem przeoczyć :(
    Możesz podać dokładnego linka?
    Darek

  • 36. Data: 2008-03-29 15:05:43
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl>

    http://krd.cire.pl/wezwanie.doc

  • 37. Data: 2008-03-29 16:28:05
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    > http://krd.cire.pl/wezwanie.doc
    Dzięki serdecznie, coś podobnego spreparowałem, muszę jeszcze sprawdzić
    detale.
    Pozdrawiam
    Darek