  • Data: 2006-04-14 21:10:37
    Temat: filmy na stronach www - wszelkie prawa zastrzezone
    Od: Mikolaje <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy zgodne z prawem jest umieszczenie we wlasnym serwisie www (i na
    wlasnym serwerze) filmu video dostepnego bez oplat i rejestracji w innym
    polskim serwisie z zachowaniem informacji o tym skad zostal skopiowany.

    Przyklad:
    http://www.strongman.pl/strongman_player/pudzianowsk
    i_ochrona/film_pp_pio

    (wymagany flash player do obejrzenia)

    Film przedstawia osobe publiczna eskortowana przez paru ochroniarzy. Na
    poczatku i na koncu przez pare sekund reklamowany jest adres
    www.strongman.pl, na koncu widac jeszcze napis 'wszelkie prawa
    zastrzezone'. U siebie na serwerze umiescilbym
    stworzony przeze mnie (ale bez modyfikowania oryginalu i z zachowaniem
    napisow na opczatku i koncu) plik .mpg ktory bylby odtwarzany na mojej
    stronie www.

    Mikolaj