  • 51. Data: 2005-07-15 22:14:56
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:42D807FF.7CE40300@gazeta.pl...

    > A to przepraszam. Przez ten upal zgubilem jak bylo.

    'spoko'

    p.

  • 52. Data: 2005-07-15 22:18:14
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale w ostatecznosci (zapewne wbrew intencjom sprawcy - choc nie wiadomo)
    > mielismy wlasnie cwiczenia - w warunkach realnych.

    Heh. To moze ktos by ci jutro zaserwowal cwiczenia zwiazane z trzepaniem
    dywanow. W koncu musisz co jakis czas je trzepac, to czemu nie jutro. I
    tak bys trzepal... ;)))))))))))

    --
    Batman Begins .................................. http://tiny.pl/qq7x
    ________________

  • 53. Data: 2005-07-15 22:21:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie rozumiesz sytuacji gosciu, usilowanie to w przypadku gdy policja,
    > karetki i straz pojechali na to miejsce a mogla sie wydazyc jakas inna
    > katastrofa i tam byliby tez potrzebni - to jest chyba proste
    > a jesli by sie tak stalo faktycznie,

    nie dziecko usilowanie to dazenie do wykoanania danej czynnosci , usilowanie
    zabojstwa = dazenie
    do zabicia danej osoby.

    to jest to spowodowanie zagrozenia
    > nawet nie bedac prawnikiem takie tlumaczenie rozwiazuje cala sytuacje,
    > ktora chciales zagmatwac

    moze od kilku milionow ludzi odroznia mnie wlasnie to ze mysle stad ten
    watek.
    Najlatwiej jest znalezc czlowieka i poszukac na niego pargaraf.
    Zeby nie bylo jestem przeciwny tego typu durnym dowcipom, ale zalatwilo by
    sprawe
    wqprowadzenie dodatkowego art. (kwestia 2 miesiecy max) , poslowie by sie
    wyrobili, a
    gosc by sie na to zalapal, ale nie na sile przedstawiac bezsensowne zarzuty.
    Policja sie tu osmeisza.

    Ja nie jestem prawnikiem, ale bylbym w stanie wykazac debilizm osob
    oskarzajacych m,nie o to przestepstwo.

    P.

  • 54. Data: 2005-07-15 22:22:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:db8laf$2u4$1@opal.futuro.pl...

    > W ten sposób można by skazać każdego... organizatora i uczestnika każdej
    > demonstracji. Nawet legalnej.

    albo matke dziecka ktora urodzica "morderce". Mogla przeciez przewidziec
    zagrozenenie.

    P.

  • 55. Data: 2005-07-15 22:23:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i dlatgeo nalezy popranie przeprowadzic akcje za ktora sa odpowiedzialne
    osoba JA przeprowadzane

    P.

  • 56. Data: 2005-07-15 22:26:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > Wydaje mi się, że wystarczającą karą będzie konieczność poniesienia
    > przez dowcipnisia kosztów operacji. Spodziewa się, ze jest ugotowany do
    > końca życia, a spadkobiercy nie dostaną grosza, bo jeśli przyjmą spadek,
    > to będą również ugotowani do końca swojego życia.

    do 1 tys. zl ? :-)

    P.

  • 57. Data: 2005-07-15 22:29:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Heh. To moze ktos by ci jutro zaserwowal cwiczenia zwiazane z trzepaniem
    > dywanow. W koncu musisz co jakis czas je trzepac, to czemu nie jutro. I
    > tak bys trzepal... ;)))))))))))

    ja bym taka linie obrony przybral, jest to calkiem realne, a w ostatecznisci
    te zarzuty o ktiych napisalem w innym poscie bo przedtsawione to absurd.
    Osmieszanie pol. i prok.

    p.

  • 58. Data: 2005-07-16 01:56:19
    Od: "grupy" <stacja@(...)mail.argos1.com.pl>

    > moze od kilku milionow ludzi odroznia mnie wlasnie to ze mysle stad ten
    > watek.

    > Ja nie jestem prawnikiem, ale bylbym w stanie wykazac debilizm osob
    > oskarzajacych m,nie o to przestepstwo.

    więc byłbyś prawdopodobnie jednym z niewielu "myślących" więźniów w Polsce
    :) lol

    Pozdr.

  • 59. Data: 2005-07-16 09:35:58
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    jakbys byl myslacy to bys nie wydzwanial z taka informacja na policje,
    wniosek, jesli bys straszyl to bys udowodnil tylko i wylacznie ze jestes
    polglowkiem, a w sadzie to by ci sedzina/sedzia udowodnil, ze twoje
    marne zdanie mozesz dyskutowac z kolegami w celi ;)

  • 60. Data: 2005-07-16 10:48:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:db9d6b$t0a$1@inews.gazeta.pl...

    > do 1 tys. zl ? :-)

    Piszesz o tym w kodeksie wykroczeń. To jest nawiązka, a nie
    odszkodowanie. Wymyślono to w tym celu, by nie trzeba było sadowi
    przedstawiać dowodów na to, ze wyjazd samochodu pożarniczego do
    fałszywego zgłoszenia kosztował akurat 513,78 zł. Sąd po prostu zasądzał
    nawiązkę szacując straty.

    Ale to nie przeszkadza w niczym, by na sprawcy dochodzić odszkodowania
    na ogólnych zasadach. Wyliczyć siew wszystkiego nie da. Ale koszt
    uruchomienia zastępczej komunikacji autobusowej, czasu pracy służb
    ratowniczych, czy też straty poniesione przez metro można udokumentować
    przed sądem. To całkiem konkretne kwoty i na pewno przewyższające 1.000
    zł.