  • 11. Data: 2009-10-19 15:48:55
    Temat: Re: Re:fałszywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
    Od: "Grzechu" <m...@p...fm>

    http://forum.polityka.pl/temat,5,29812,29812,40,0,ek
    speryment-rosenhana---jak-latwo-zostac-schizofreniki
    em.html

    Poczytaj, moze na tej podstawie uda ci się wzbudzić jakąś wątpliwość
    Prokuratury, bo rzeczowe dowody to nie są. Nic innego do głowy mi nie
    przychodzi.. Ale daje sporo do myślenia, i moje pojecie o psychiatrii i
    zdanie na jej temat jest bardzo podobne do twojego.

    Będzie ci ciężko, ale trzymam kciuki.

  • 12. Data: 2009-10-19 16:07:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    f pisze:

    > Poczulbys to co mowie gdybys nie stad ni z owad dostal taki
    > papierek od swojego komentanta z policji szefa urzedu miasta
    > czy skadkolwiek indziej 'Johnson - schizofrenia paranoidalna'
    > zalecamy przymusowe leczenie - wtedy bys to poczul bo tak to nie
    > wiesz o czym mowie

    Jak bym dostał od policjanta to bym sie na niego popatrzył jak na
    debila, ale jak od psychiatry to zastanowiłbym się nad sobą.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2009-10-19 16:45:43
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 17:36:42 +0200, f napisał(a):
    /.../
> [...]
    > 'Johnson - schizofrenia paranoidalna' zalecamy przymusowe leczenie -
    > wtedy bys to poczul bo tak to nie wiesz o czym mowie

    No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 14. Data: 2009-10-19 17:08:32
    Temat: Re: fa?szywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-10-2009 o 18:45:43 Smok Eustachy <S...@e...pl> napisał(a):

    > Dnia Mon, 19 Oct 2009 17:36:42 +0200, f napisał(a):
    > /.../
    >>

    > No i po tym się poznaje schizę - że ktoś mówi, że jest zdrowy.

    A ty jesteś chory na schozofrenię?

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2009-10-19 18:09:32
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Trollson pisze:
    > Jak bym dostał od policjanta to bym sie na niego popatrzył jak na
    > debila

    A co gdybyś otrzymał je od sędziego trollującego na grupach i odsyłającego
    adwersarzy do psychiatry, bo nie stać go na argumenty merytoryczne?

    Podpowiem, że mam go nie tylko za idiotę ale za zwykłą mendę*. :))

    *) za PWN: menda - obraźl. o kimś odrażającym moralnie

    mi

  • 16. Data: 2009-10-19 19:00:41
    Od: "Grzechu" <m...@p...fm>

  • 17. Data: 2009-10-19 19:31:34
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "f" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tam siedzących mi pisali -- tylko ze naprawde tak bywa,
    > co wiem juz po sobie, te błedy praktyki tak psychiatrycznej, jak
    > lekarskiej czy pewnie i sądowej są normą i to jakąś stałą normą
    > (nie wiem rzędu np 20%) tak faktycznie jest, nie wiem jak z sądami
    > ale jesli chodzi o lekarzy to na pewno
    >
    > Poczulbys to co mowie gdybys nie stad ni z owad dostal taki
    > papierek od swojego komentanta z policji szefa urzedu miasta
    > czy skadkolwiek indziej 'Johnson - schizofrenia paranoidalna'
    > zalecamy przymusowe leczenie - wtedy bys to poczul bo tak to nie

    Generalnie jestes chory bo Ty i przedpiscy wierzycie w jakies prawo i lad
    ,,,jestescie fantastami ,typowa schizofrenia paranoidalna

    Mozna zaczac od zwyklego rozejrzenia sie po
    pierwszych stronach gazet i latwo sie przekonac ze miec racje to nie
    znaczy ze podlegamy jakiejs ochronie norm ogolnoludzkich.

    Do kazdego zagadnienia nalezy podchodzic z zimnym rozrachunkiem sedna
    sprawy.Psychuszka tak jak inne dziedziny zycia w nowej Polsce niewiele sie
    zmienily,poczawszy od przestepcow chcacych uniknac kary po eliminacje
    niewygodnych ludzi (czytaj gazety).Jezeli chodzi o przelozonych to panstwo
    jako organizacja stojac na strazy interesow grupy panujacej wytworzylo
    prawo gwarantujace bezkarnosc swoich urzednikow ,przyklad -postkomunistyczny
    Rzecznik Praw Obywatelskich ktory ogranicza sie do przyjmowania skarg po
    czym je odsyla bezposrednio do strony zainteresowanej aby ta odniosla sie
    do skargi...ale nie o tym.Typowym przykladem o ktory Ci chodzi to
    przelozony w Policji ktory w wyniku nieprzespanej nocy albo kaca moze
    kazdego podwladnego skierowac na badania psychologiczno-psychiatryczne
    .Wystarczy aby najpierw zastosowal mobbing nawet z ustnym nakazem lamania
    jakis mniejszych zarzadzen czy prawa,z szukaniem dziury w calym i kiedy
    zmiekczy delikwenta fizycznie i psychicznie tylko krok do badan.

    Co robic ????ano nalezy przejsc badania ze spokojem nawet jak obok lata
    jakis przeszkadzajacy przyglup psycholog a testy skladaja sie z 700;900
    czy jednorazowo 1800 pytan wiedzac przy tym ze sie nie ubiegalo o misje
    Bonda.Czlowiek twardnieje , ale kiedys ludzie siedzieli w kamieniolomach czy
    na zeslaniu
    -plus ze byli w grupie .Wytrwac w stresie to jest prawdziwy objaw zdrowia
    i do tego czytac,,czytac

    na pocieszenie
    Medycyna Sadowa jednoznacznie stwierdza ze "nie ma idealnie normalnych
    ludzi" -------tak mi mowiono na wykladach

    W Kaliszu w protescie min badan 100 policjantow zlozylo raporty o
    zwolnienie

    ich polityką." --Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
    MSW -
    Pozdrowienia
    matusm

  • 18. Data: 2009-10-19 20:06:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Grzechu pisze:

    > http://forum.polityka.pl/temat,5,29812,29812,40,0,ek
    speryment-rosenhana---jak-latwo-zostac-schizofreniki
    em.html

    I? Nie zawsze lekarze się mylą.

    --
    @2009 Johnson

  • 19. Data: 2009-10-19 20:11:19
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:08:32 +0200, Tomek napisał(a):
    /.../

    > A ty jesteś chory na schozofrenię?

    Nie utrzymuję, że jestem zdrowy.

    http://pclinuxos.org.pl/