  • 71. Data: 2002-08-21 17:49:12
    Temat: expert sam o sobie
    Od: Krzysztof <K...@j...net>

    > Mam nadzieję, że niezwłocznie odszczekasz swoje oszczerstwo pod moim
    > adresem? Czy też wolisz je udowadniać w sądzie?

    Paqnie Michale !
    Miszcz w swej laskawosci uwaza ze tym osobom p o m o g l.
    Prawda jakie to proste ??

    :-DDDD

    RS IL PSS sir Krzysztof

  • 72. Data: 2002-08-21 18:10:14
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Krzysztof <K...@j...net> quotation:
    > Paqnie Michale !
    > Miszcz w swej laskawosci uwaza ze tym osobom p o m o g l.
    > Prawda jakie to proste ??

    Tak, niewątpliwie. Osobiście nie znoszę młbśyvjlpu v zśpvjlpu tavq.

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh BOFH# 264799

  • 73. Data: 2002-10-08 22:00:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 19 sie 2002, "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> zapodal(a):

    > ale przecież sam się tym chwaliłeś
    > grupowiczem tym jest AFAIR jaszyn (obecnie admin jaszyn.net)
    > do kilku osób do pracy posyłałeś faxy/emaile do szefów
    > do kilku osób się przeszłeś... na szczśćie ochrona była uprzdzona

    Pochrzaniles troche. Jaszyn nie stracil roboty choc mial problemy.
    Administratorem jaszeni jest Artur Drzewicki. A z roboty wylecial Antal,
    choc to ostatnie to tylko slyszalem.

    > na zlot grupy PSS przyszedłeś w ochraniaczu na zęby i zaczepaiłeś
    > grupowiczów hehe :)

    Slyszalem nie widzialem. Choc sam zainteresowany moglby
    potwierdzic/zaprzeczyc.

    Proponuje EOT. Jak chcesz zrobic Arbuzowi przykrosc to najlepsza metoda.

    Pozdr. Shrek.

  • 74. Data: 2002-10-08 22:05:08
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 18 sie 2002, Wojciech <b...@p...wp.pl> zapodal(a):

    > przeciez rozwijamy ten watek w nieskonczonosc a nic na dobra sprawe to
    > nie wnosi

    Jak to nie wnosi. Wnosi sprawe do sadu:) Nr akt w elicie 2054:) Z tego co
    wiem czas oczekiwania no pozew jest nieznany ale niektorzy czekaja juz 4
    lata:).

    A tak na powaznie.

    Proponuje zakaczyc dyskusje to trol bedzie musial wybrac nowy watek.

    Pozdr. Shrek.