eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo(ewenement) idea centertel - co z nimi zrobic ??? › (ewenement) idea centertel - co z nimi zrobic ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!news.atcom.net.pl!
    not-for-mail
    From: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: (ewenement) idea centertel - co z nimi zrobic ???
    Date: Mon, 03 Oct 2005 22:15:10 +0200
    Organization: ATCOM ISP http://www.atcom.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <dhs3gp$4qv$1@sklad.atcom.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: krauze.twinix.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sklad.atcom.net.pl 1128370521 4959 80.241.130.97 (3 Oct 2005 20:15:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Oct 2005 20:15:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:331894
    [ ukryj nagłówki ]

    prosze o sugestie co z tym zrobic (moze polecicie jakiegos dobrego
    prawnika, cietego na centertel, bo nie zamierzam tego tak zostawic...):

    - w poprzedni poniedzialek dokonalem 5 aktywacji w idei... tzn oranż,
    podpisalem umowe, dostalem telefony w promocji z umowa na 2 lata w
    najnizszym planie taryfowym, czyli takim w ktorym abo wynosi 20,50 z
    limitem wykonanych polaczen na kwote 160 pln dla kazdego numeru.
    (w moim mniemaniu z dniem podpisania umowy przez strony, nabylem tym
    samym prawa korzystania z uslug i sieci centertel)

    telefony przelezaly sobie do czwartku zanim je rozdysponowalem w firmie
    i nagle sie okazalo ze zostaly zablokowane. na infolinii sprawe krotko
    wyjasniono i "na gębę" wezwano do wplacenia depozytu w kwocie 2300 pln
    za kazdy numer!! powiedzialem im zeby pukneli sie w czolo i zazadalem
    tego na pismie. wprawdzie regulamin przewiduje depozyt ale wydaje mi sie
    ze powinien byc wnioskowany przed podpisaniem umowy a nie po, tak wiec
    postawiono mnie w sytuacji kiedy utracilem prawa nabyte.
    drugi dylemat to wysokosc tej kaucji - slowem, wziety z kosmosu
    zwlaszcza w sytuacji, kiedy nowe aktywacje nie wygenerowaly jeszcze
    zadnego kosztu, majac jednoczesnie ustalone limity wartosci wykonanych
    polaczen na 160 pln kazdy.

    zastanawiam sie teraz co z tym fantem zrobic i mam kilka koncepcji:
    - zareklamowac bezpodstawne wylaczenie telefonow
    - wypowiedziec umowe z winy operatora
    - zadac odszkodowania umownego, okreslonego w regulaminie promocji na
    kwote 1000 pln dla kazdego numeru (jest to kwota jaka ja musialbym
    zaplacic tym lachmytom gdyby rozwiazanie umowy nastapilo z mojej winy)
    - nie wypowiadac umowy lecz wniesc sprawe do sadu i zadac zarowno
    odszkodowania jak i zadoscuczynienia
    - dac do prasy ("fak" jakis czy inny dziennik...)
    - poskarzyc sie (urtip ?) - choc na skutek nie licze

    jak zapatrujecie sie na te sprawe ?

    p/s w bok powiedziano mi ze sprzedawca winien-byl poinformowac mnie o
    depozycie. sprzedawca z kolei poinformowal ze firma moja zostala
    zweryfikowana pozytywnie i system nie żądal depozytu. wlasciwie gowno
    mnie obchodzi jakie sa relacje miedzy autoryzowanym sprzedawca a
    centertelem (centertel jest strona umowy)... jesli ktos nie dopelnil
    obowiazku to przeciez nie moja sprawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1