  • 1. Data: 2002-02-13 23:21:05
    Temat: eksmisja bylego malzonka z domu
    Od: "Darek" <p...@t...de>

    Jak najprosciej eksmitowac bylego meza z mojego domu ?
    Dom dostalam w spadku w trakcie trwania malzenstwa,
    czy jestem zobowiazana do zapewnienia mezowi lokalu
    zastepczego,prosze o porade.
    Hanna Zimnicka.

  • 2. Data: 2002-02-14 11:11:54
    Temat: Re: eksmisja bylego malzonka z domu
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Darek" <p...@t...de> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Dom dostalam w spadku w trakcie trwania malzenstwa,
    > czy jestem zobowiazana do zapewnienia mezowi lokalu

    Wnosisz powództwo o eksmisje malzonka. O prawie do lokalu socjalnego
    orzeka Sad w wyroku eksmisyjnym. Jezeli prawo do takiego lokalu zostanie mu
    przyznane to dopóki gmina nie wskaze owego lokalu nie bedzie on eksmitowany.

  • 3. Data: 2002-02-17 00:24:45
    Od: "Adamsoft" <a...@N...pl>

> [...]
    mu
    > przyznane to dopóki gmina nie wskaze owego lokalu nie bedzie on

    A jezeli nie jestesmy wlascicielami mieszkania, tylko rodzice zony? Czy moge
    tam nadsal mieszkac jezeli jestem zameldowany, czy moga mnie wywalic po
    rozwodzie, albo wczesniej? Inwestowalem w to przez 6 lat.

    Mariusz

  • 4. Data: 2002-02-17 14:01:12
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Adamsoft" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tam nadsal mieszkac jezeli jestem zameldowany, czy moga mnie wywalic po
    > rozwodzie, albo wczesniej? Inwestowalem w to przez 6 lat.

    O eksmisje mogą wnieść w takim wypadku jedynie rodzice zony. Nakłady
    poczynione na mieszkanie nie stanowią przeszkody dla dokonania eksmisji. Ich
    rozliczenie to już osobny temat.