  • 1. Data: 2007-02-20 09:35:56
    Temat: eksmisja a wymeldowanie
    Od: Rysiek<m...@o...pl>

    Sprawa dotyczy realizacji wyroku sądu co do eksmisji mojej żony. Sąd orzekł
    rozwód z winy żony ponadto orzekł o eksmisji żony bez prawa do lokalu
    socjalnego. Tu pojawia się problem ponieważ Urząd Miasta na tej podstawie nie
    chce wymeldować żony, powołując się, że sprawę musi rozpatrzeć, a następnie
    zdecyduje o wymeldowaniu żony. Dodam, że żona od kilku miesięcy nie mieszka w
    domu, a problem jest prozaiczny, bo sprawy nie mogę uregulować nawet z
    wyrokiem sądu.
    Za pomoc z góry dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info