  • 1. Data: 2007-02-20 09:35:56
    Temat: System i prawo oraz kopiowanie!
    Od: rafal<r...@g...com>

    Witam! Jestem nowy wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc :). Z gory wam dziekuje :).
    A wiec... pewien pan mnie straszy ze pozwie do sadu
    (http://www.allegro.pl/item141314853_serwer_linux_lm
    s_dsl_wifi_kablowka_obrazcd.html)-z
    tej aukcji ten pan jest, pisal mi ze wystawilem kopie tego co on sprzedaje i ze
    zgapiam od niego opis
    (http://www.allegro.pl/item143319227_linux_lms_serwe
    r_dsl_wifi_kablowka_podziel_neta.html)-to
    ja.
    Teraz mam pytanie co zrobic zeby linuxa sprzedawac legalnie (objety jest
    licencja GNU) i co moze mi zrobic ten pan?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 09:57:35
    Temat: Re: System i prawo oraz kopiowanie!
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *rafal* na tej grupie:

    > Teraz mam pytanie co zrobic zeby linuxa sprzedawac legalnie (objety jest
    > licencja GNU) i co moze mi zrobic ten pan?

    Po pierwsze nie działają Twoje linki.
    A po drugie: ten człowiek chce Cię pozwać, że sprzedajesz coś takiego
    jak Ty i opisałeś to identycznie? Olej go.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==