    From: "psycho" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: eksmisja....
    Date: Fri, 2 Dec 2005 21:26:15 +0100

    Witam,

    Proszę was o radę a problem jest następujący moja matka jest po rozwodzie wyrok
    był wydany zaocznie. W czasie rozwodu był punkt aby eksmitować ojca
    (alkoholika). Sąd w późniejszym czasie uprawomocnił eksmisje "z klauzulą
    wykonalności". Owszem jest możliwość wyeksmitowania lecz przez komornika który
    chce (nie pamiętam dokładnie) 700zł od siedziby w naszym przypadku wyszło to
    około 3000zł(niestety nie mamy takiej kwoty). I teraz mam pytanie czy można
    samemu wymeldować osobę z mieszkania spółdzielczego na podstawie tego wyroku?
    Napisze jeszcze, że nie odbiera żadnych listów poleconych (co bardzo utrudnia,
    praktycznie nic nie można jemu zrobić), nie płaci żadnych alimentów, wiem że co
    jakiś czas pracuje na czarno więc nawet nie można z niego pieniędzy chociażby za
    alimenty ściągnąć.

    Obecnie jest szansa że pojedzie do Starogardu na przymusowe leczenie. (co prawda
    już się to ciągnie prawie pół roku bo nie odbiera listów). I czy w czasie jak
    pojedzie do Starogardu to wtedy można go wymeldować?

    Jeżeli macie jakieś rozwiązanie tego problemu to pomóżcie coraz trudniej z nim
    wytrzymać psychicznie i fizycznie.

    Pozdrawiam Marcin

    I z góry dziękuję za odpowiedź