  • Data: 2008-03-25 11:12:09
    Temat: eksmisja
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy mogę eksmitować z domu osobę jeżeli nie jestem pełnym właścicielem
    nieruchomości?

    znajoma otrzymała wraz z siostrą w spadku po 1/3 domu. mieszka tam
    kobieta z dziećmi (ma umowę najmu z osobą nieżyjącą od wielu lat).
    kobieta oczywiście za nic nie płaci i nie wyprowadzi się dobrowolnie
    (żąda nakazu eksmisji bowiem wg niej da jej to prawo do lokalu od miasta).

    czy będąc właścicielem 1/3 i mając upoważnienie od siostry (posiadaczki
    kolejnej 1/3) można taki wniosek złożyć i przeprowadzić eksmisję?

    dziękuję i pozdrawiam,
    grzessiek