  • 1. Data: 2007-02-12 19:32:53
    Temat: egzekucja
    Od: "pawelcy" <p...@t...pl>

    Witam serdecznie!
    Pozyczylem koledze 15 000zl ,on nie chcial oddac skierowalem sprawe do sadu
    ktory w postepowaniu upominawczym nakazal mu zwrocic cala kwote wraz z
    kosztami adwokackimi,wyrok juz sie uprawomocnil i nalezaloby rozpoczac
    egzekucje komornicza i tu moje pytania:
    1 czy komornik sam z urzedu rozpoczyna czy ja musze złozyc wniosek?
    2 kolega oficjalnie niepracuje ,nie ma zadnych dochodów ,prawdopodobnie tez
    nic co byloby zapisane na niego,czy to oznacza ze komornik po niedlugim
    czasie umorzy taka egzekucje i koniec sprawy?
    3 czy sa jakies terminy do kiedy taka egzekucja ma byc przeprowadzona?
    z gory dziekuje za wszystkie porady

  • 2. Data: 2007-02-12 20:05:11
    Temat: Re: egzekucja
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    > 1 czy komornik sam z urzedu rozpoczyna czy ja musze złozyc wniosek?
    Komornik jest jakby Twoim narzędziem, Ty we wniosku wskazujesz co, jak
    i z czego ma prowadzic egzekucje.

    > 2 kolega oficjalnie niepracuje ,nie ma zadnych dochodów ,prawdopodobnie tez
    > nic co byloby zapisane na niego,czy to oznacza ze komornik po niedlugim
    > czasie umorzy taka egzekucje i koniec sprawy?

    Jesli nie wskarzesz majatku to pewnie tak. W ciagu 10 lat mozesz
    ponownie zlozyc wniosek i jak znowu umorzy to znowy mozesz w ciagu 10
    lat zlozyc wniosek... teoretycznie tak w nieskonczonsc (Twoi i jego
    spadkobiercy beda wtedy stronami postepowania;)

    > 3 czy sa jakies terminy do kiedy taka egzekucja ma byc przeprowadzona?
    10 lat wyrok jest warzy od jego ogloszenia lub zakonczenia
    postepowania egzekucyjnego (czesciowo lub calkowiecie bezkutecznie)

  • 3. Data: 2007-02-12 20:24:08
    Od: Mecenas <m...@o...pl>