  • 21. Data: 2015-11-06 13:29:20
    Temat: Re: ebooki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 13:28, RadoslawF pisze:
    > A przedmówca chce
    > wyciągać konsekwencje od osoby która kupiła materiał a potem
    > np. dała go sobie ukraść a złodziej go powielił.

    Nigdzie nie widziałem takiej sugestii.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-11-06 20:04:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 13:29, Liwiusz pisze:

    > Nigdzie nie widziałem takiej sugestii.

    Skoro "tu chodzi bardziej o pozyskanie jakichś danych identyfikacyjnych
    kupującego..." to jak rozumiem liczysz że będzie chciał tylko
    napisać maila z pytaniem czy to on rozpowszechnił ?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2015-11-06 21:21:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 20:04, RadoslawF pisze:

    > Skoro "tu chodzi bardziej o pozyskanie jakichś danych identyfikacyjnych
    > kupującego..." to jak rozumiem liczysz że będzie chciał tylko
    > napisać maila z pytaniem czy to on rozpowszechnił ?

    Nie, pisałem już o psychologicznym aspekcie.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-11-06 22:18:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.11.2015 12:54, Liwiusz wrote:

    > Karalne nie. Może jest jakaś odpowiedzialność za szkody - cywilna.

    No to dawaj. Pozwij mnie, bo nie mam pojęcia kto mógł mieć dostęp do
    mojego czytniaka (leży sobie na biurku w pracy od tygodnia). Nie wiem,
    co się z nim działo. Może ktoś go ukradł, ale zwykle nic się nie dzieje.
    A co będzie jak zostawię na biurku papierową książkę i ktoś sobie
    skopiuje/zeskanuje? O ile mnie pozwiesz;)

    Nie popadajmy w paranoję.

    Shrek.

  • 25. Data: 2015-11-07 07:55:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>