  • 1. Data: 2002-09-15 23:31:56
    Temat: e.pl S.A.
    Od: "scat" <t...@p...pl>

    Czy ktos wie co dzieje się z tą firmą? kupiłem u nich konto e-mail za 250 zł
    a oni zniknęli z sieci.
    Gdzie we wroclawiu jest sad rejestrowy i czy moge dostac tam wyciag z
    rejestru na temat tej firmy?
    Jak mogę dochodzić swoich praw jako ich wierzyciel jeśli zbankrutowali?
    Jeśli jest syndyk to mam po prostu wysłać do niech pismo i kopie faktur?

    dziękuję

    scat

  • 2. Data: 2002-09-16 06:32:07
    Temat: Re: e.pl S.A.
    Od: "Grzegorz \"Gzyl\" Cioch" <g...@w...pl>

    Nie wiem co z nimi. Jeśli chodzi o wypis z KRS-u, to załatwisz go w każdym
    sądzie w kraju w wydziale rejestrowym - jest on skomputeryzowany i korzysta
    z jednej bazy danych.
    Firma przed ogłoszeniem upadłości powinna przechodzić post. układowe. Wtedy
    jako tzw. drobny wierzyciel masz dużą szansę na odzyskanie swoich
    pieniędzy - ale nie uprzedzajmy faktów, sprawdź KRS.

    Pozdrawiam
    Grzegorz