  • 1. Data: 2002-04-03 06:01:00
    Temat: dzierzawa+przetarg
    Od: "Tomasz Brychcy" <T...@i...uz.zgora.pl>

    witam wszystkich,

    Moja mama dzierzawi dzialke przez ponad 20 lat. W tym roku otrzymala
    zawiadomienie o zerwaniu umowy dzierzawy, poniewaz dzialka bedzie
    przedmiotem przetargu. Czy w zwiazku z tym (dzierzawa przez ponad 20 lat),
    moze liczyc na jakies "ulgi" jesli uczestniczylaby w przetargu?

    pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2002-04-08 09:15:09
    Temat: Re: dzierzawa+przetarg
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik Tomasz Brychcy <T...@i...uz.zgora.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    lat),
    > moze liczyc na jakies "ulgi" jesli uczestniczylaby w przetargu?

    Z tego co wiem przysługuje jej pierwszeństwo zakupu - jeśli ta działka
    jest własnością gminy lub Skarbu Państwa.
    Tatiana