  • 1. Data: 2009-08-06 14:04:55
    Temat: dzierzawa opmieszczenia od Wspolnoty mieszkaniowej
    Od: bud <b...@i...pl>

    Witam,

    Sytuacja jest nastepujaca:
    Wsponota podpisala z moim sasiadem umowe na dzierzawe 29 lat z
    mozliwoscia przdluzenia pomieszczenia piwnicznego.

    Kolega chcialby mi to pomieszczenie "sprzedac" (tzn. musialbym mu
    zaplacic aby korzytsac z pomieszczenia).

    Jak moge legalnie uregulowac te kwestie?
    Czy moge podpisac umowe z kolega i jesli tak to jaka?

    a moze powinienem zwrocic sie do wspolnoty i inaczej to zalatwic - ale
    znow pytanie jak.

    i na koniec pytanie: gdzie szukac odpowiedzi w prawie (kodeks?) na moje
    pytania i ogolnie na temat dzierzawy pomieszczen od Wspolnoty mieszkaniowej.

    dzieki
    Przem