  • 1. Data: 2006-05-31 20:01:48
    Temat: dzień dziecka - fundusz socjalny
    Od: Paulina <u...@o...pl>

    Witam;

    Mąż i ja pracujemy w tym samym zakładzie pracy. Do tej pory paczki z
    okazji Mikołaja oraz Dnia Dziecka były przygotowywane mniej więcej takie
    same dla wszystkich dzieci, więc "nie biliśmy" się o drugą - skoro
    każdemu pracownikowi, na każde dziecko przypada jedna paczka. Jednak
    teraz, każdy rodzic w narzuconym sklepie internetowym mógł zamówić coś
    za max 60 zł dla każdego dzieciaka, czyli my teoretycznie
    mieliśmy do wydania 120 zł. Teoretycznie, bo okazało się, że w naszym
    przypadku dostajemy tylko 60 zł (jeśli ktoś ma 5 dziecidostał 300 zł).
    Czyli jedno z nas zostało pominięte :-( Póki co nie wypytywałam u
    "wyższego" źródła, bo chciałam się dowiedzieć czy takie ustalenie ma
    prawny zapis/może być gdzieś zapisane = pieniądze przypadają na
    konkretne dziecko, a nie na pracownika? Kogo i o co ewentualnie pytać,
    bo nie gdyby w przyszłości powtórzyła się możliwość samodzielnego wyboru
    prezentu chciałabym wiedzieć czy przysługuje nam 2 razy x zł, czy nie.

    Pozdrawiam - Paulina

  • 2. Data: 2006-05-31 20:34:26
    Temat: Re: dzień dziecka - fundusz socjalny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paulina napisał(a):

    > Kogo i o co ewentualnie pytać,
    > bo nie gdyby w przyszłości powtórzyła się możliwość samodzielnego wyboru
    > prezentu chciałabym wiedzieć czy przysługuje nam 2 razy x zł, czy nie.

    Przeczytać Regulamin przyznawania świadczeń z Funduszu Socjalnego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam