  • Data: 2007-07-28 18:36:09
    Temat: dziedziczenie spadku
    Od: ">>Darko<<" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    zaczne od poczatku jest taki problem,
    20 lat temu moi rodzice dostali m,ieszkanie spoldzielcze,
    w tym czasie moja siostra wyszla za maz., rodzice chcac zostawic jej te
    stare mieszkanie musieli zrezygnowac z jednego pokoju w tym nowym
    mieszkaniu.
    Wiec ja z rodzicami sie wyprowadzilam , wyszlam za maz urodzilam syna i
    nadal mieszkam z tata poniewaz mama zmarla.
    teraz tato chce wykupic to mieszkanie ale twierdzi ze po jego smierci my to
    znaczy ja i moja siostra mamy sie podzielic tym mieszkaniem, poniewaz uwaza
    ze jej tez sie nalezy
    czy w takiej sytuacji ja moge miec jakies wieksze prawo do tego mieszkania
    niz ona?
    przeciez ja tu mieszkam 20 lat ze swoja rodzina, ona ma przeciez mieszkanie,
    ktore zostawilismy jej jak sie wyprowadzalismy,
    jesli ja bede musiala sie z nia podzielic tym mieszkaniem, w ktorym mieszkam
    to bedzie oznaczalo ze pojde pod most bo co ja kupie za polowe ceny?

    czy ktos uwaza ze moj tato bedzie sprawiedliwy jesli tak zrobi?
    nie wiem co mam myslec
    czuje sie pokrzywdzona i nie wiem jak ta sprawe zalatwic i jak ojcu
    wytlumaczyc ze robi mi krzywde

    czy prawnie ja mam jakies szanse na pozytywne zalatwienie tej sprawy?

    dzieki za jakakolwiek odpowiedz

    marysia