  • 1. Data: 2005-10-20 11:50:59
    Temat: dziedziczenie rachunku inwestycyjnego
    Od: h...@p...onet.pl

    Witam,

    Jestem spadkobiercą osoby, która miała m.in. rachunek inwestycyjny. O
    tym rachunku dowiedziałem się przypadkiem - nigdy mi ta osoba nie
    mówiła, że ma taki rachunek, nie znalazłem żadnego dokumentu (w
    szczególności umowy), który dotyczyłby rachunku. Niedawno biuro
    maklerskie przysłało do tej osoby list z informacją o stanie konta - coś
    takiego jak dostaje się raz w miesiącu z banków. W jaki sposób mam się
    zabrać za przejęcie rachunku? Czy biuro może odmówić mi przekazania tego
    rachunku - bo w końcu nie mam żadnego dowodu, że takie konto istnieje?

    Pozdrawiam
    KM