  • Data: 2005-05-04 19:13:19
    Temat: dziedziczenie mieszkania spoldzielczego
    Od: "Rycerz Bolko" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co się dowiedziałem to mieszkania spółdzielczego się nie dziedziczy,
    ale jak się ma sprawa wkładu lokatorskiego ? W testamencie dziadek przepisał
    na mnie swoją część wkładu lokatorskiego mieszkania w którym jestem na stałe
    zameldowany razem z dziadkiem. Swoją część, bo ze swoja drugą żoną miał
    podział majątku. Jego druga żona nie żyję od około 10 lat i nikt do tej pory
    nie upomniał się o jakieś prawa do tego mieszkania. Czy po śmierci dziadka
    mogę zostać członkiem spółdzielni a jeżeli spółdzielnia mi odmówi to co się
    wtedy dzieje z wkładem lokatorskim ?