    From: "Lemon" <R...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: działka pod garaże blaszaki
    Date: Tue, 30 Jan 2007 18:53:36 +0100

    Witam

    Interesuje mnie kwestia zakupu gruntu oraz postawienia na nim blaszanych
    garaży w celu ich wynajmowania.
    Z tego co prześledziłem w internecie to przewijały sie pytania odnośnie
    postawienia jednego garażu dla siebie na swojej
    działce budowlanej. A mi chodzi o postawienie conajmniej 10 takich garazy.
    W związku z tym mam pytania:

    1. Na jakiego typu działce można to zrobić? Budowlana, inwestycyjna,
    budowlana bez prawa do zabudowy itd
    2. Jakie są wymagane zezwolenia. Czy łatwo je uzyskać czy zalezy od
    widzimisie urzednika.
    3. Jakie opłaty trzeba ponosic za grunt przy takim wykorzystaniu tego gruntu
    (tzn garaże na wynajem)
    4. Czy musze prowadzićw tym celu działalnosc gospodarcza czy ot tak moge
    sobie wynajmować garaże?

    Lemon