    From: "Poznaniak" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dyskoteka i zaklocanie spokoju, czy jest jakies wyjscie??
    Date: Sat, 1 Nov 2003 01:08:55 +0100

    Czy jest jakiś sposób na hałaśliwe dyskoteki??

    Załaczam mój post na grupy pl.regionalne.poznan i
    alt.pl.regionalne.poznan.uam

    "Witam grupowiczów.

    Jestem mieszkańcem Poznania, ba nawet więcej, Starego Rynku. Z roku na rok
    życie tutaj staje się coraz bardziej uciążliwe. A teraz MY mieszkańcy
    Starego Rynku otrzymaliśmy jeszcze jedna niespodziankę- klub shark
    prowadzony przez p.gruszeckiego. Do tej pory dyskoteki starano się chociaż
    chować po piwnicach żeby nie były aż tak uciążliwe dla ludzi którzy tu
    mieszkają. Oczywiście do czasu!!!... Na pierwszym piętrze kamienicy nr 48
    urządzono dyskotekę czynna do 5 rano. Jestem mieszkańcem sąsiadującej
    kamienicy. To co tu się dzieje jest niewiarygodne. Mam dyskotekę w
    mieszkaniu!!! To już trzecia noc z rzędu kiedy klub prowadzi swa
    działalność. Każdej nocy wzywana jest policja, która podobno ma pilnować
    porządku w tym mieście. I co? NIC. Przyjeżdża patrol, spisuje właściciela i
    odjeżdża. Dyskoteka trwa nadal. Tak nie może być! Nie tylko ja zwariuje!
    Zwariuje całe sąsiedztwo.

    Proszę o pomoc, rade, może też byliście w takiej sytuacji!!??"

    Poznaniak