    From: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: drogowcy na drogach
    Date: Fri, 16 Dec 2005 21:00:25 +0100

    mam takie pytanie. dosc sporo jezdze po polsce i co chwile widze jakies
    remonty. zamkniete 500 m drogi, pozneij 5 km spoko i znowu remont.
    czlowieka szlag trafia ze musi stac w tych korkach kiedy przejezdzajac
    widzi ze 2 kieruje ruchem, jeden jezdzi walcem a 10 pali fajki.
    mam pytanie odnosnie wlasnie tego sterowania ruchem.
    czy jak mi na droge wylazi drogowiec i macha lizakiem zatrzymujac mnie to
    mam obowiazek sie zatrzymac? (oczywiscie pytam teoretycznie bo nie mam
    zamiaru pchac sie na jedna nitke naprzeciwko tira jadacego)

    SA