  • 1. Data: 2005-09-13 01:25:52
    Temat: dowód ze swiadków
    Od: "woj" <w...@w...pl>

    Czy w rozliczeniach finansowych wiarygodne są oświadczenia świadków.
    Moi lokatorzy nie płacili czynszu (mieli opłacać na konto, albo osobiście),
    a w sytuacji zagrożenia pozwem oświadczyli, że przedstawią świadków, iz
    czynsz ten odbierałem (w co wierzę, bo handlują na bazarze i piją z
    menelami, a świadków dużo na świecie:).
    W okresie ostatniego półrocza te oświadczenia będą zapewne mało wiarygodne
    dla sądu w sytuacji gdy wypowiedziałem umowę właśnie z powodu m.in. braku
    opłat czynszowych (bo mało prawdopodobne jest, aby w sytuacji sporu dawali
    mnie dalej pieniądze do ręki nie żądając pokwitowania), ale spór dotyczy tez
    okresu wcześniejszego.
    Wszelkie inne czynności związane z wynajmem tj. umowa, odbior kluczy,
    protokół zdawczy, odbiór kaucji potwierdzane były na piśmie.

  • 2. Data: 2005-09-13 11:26:04
    Temat: Re: dowód ze swiadków
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "woj" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w rozliczeniach finansowych wiarygodne są oświadczenia świadków.

    niestety meiszkamy w tak porabanym kraju ze jeden swiadek wystarczy aby
    czlowiek na 25 lat
    zamknać w wiezieniu.

    Ja porponuje nagrac te rozmowe, a pozniej albo poczekac az zloza falszywe
    zeznzania i uderzyc, albo z nagraniem isc
    na policje i zglosic grozby bezprawne.

    P.