    From: Majka <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dotyczy debetu w banku
    Date: Thu, 05 Jan 2012 13:12:56 +0100

    Witam.
    Nie mogę znależć grupy związanej z bankami więc piszę tutaj.
    Gdy byłam w "stacjonarnym" banku PKO BP to mogłam zawsze wziąć debet w
    wysokości średnich wpływów z 3 miesięcy ale jak przeszłam do INTELIGO to
    czasem sprawdzałam czy mogę wziąc debet, to okazywało się, że kwota
    debetu zależy od tego ile mam na koncie, jak więcej na koncie to i
    większy debet. Śmieszyło mnie to ale nie potrzebowałam pieniędzy od nich
    to nie reagowałam. Obecnie też sprawdziłam ile mogę miec debetu, bo
    szykuje mi się zakup i moze mi troszkę zabraknąć gotówki i okazuje się,
    ze nawet wniosku nie mogę złozyć. Po kliknięciu na : weż debet od razu
    mam komunikat "

    Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać
    się o debet ponieważ:

    Nie posiadasz zdolnosci kredytowej wymaganej do przyznania lub
    zwiększenia produktu kredytowego.

    pomimo że posiadam na koncie gotówkę i na rachunku oszczednościowym, co
    razem daje więcej niż przeciętne wpływy z 3 miesięcy. Nie brałam nigdy
    kredytu, rachunki wszelkie płacę i to w terminie, nie mam żadnych wezwań
    do zapłaty, gdyby ktoś na moje nazwisko coś wziął, a bank nie chce mi
    udzielić informacji dlaczego tak jest, bo to ponoć informacja poufna.
    Bardzo mnie ta odmową przestraszyli, bo wygląda tak jak bym była nie
    rzetelnym klientem a co gorsza moze złodziejem i nie mogę o tym wiedzieć?
    Bank tak zachęca do wzięcia debetu "Szybko i łatwo skorzystaj z debetu
    Jeśli chcesz otrzymać debet w Inteligo:
    Otwórz konto Inteligo.
    Dokonaj pierwszej wpłaty na konto.
    Wypełnij wniosek o przyznanie debetu w serwisie WWW.
    Czy ban moze mi odmówić wyjaśnienia o co mnie posądza. Bo debet ich
    mam gdzieś ale chcę spokojnie spać.
    Pozdrawiam
    majka