  • Data: 2003-09-20 15:44:15
    Temat: dostarczenie listu podczas neiobecnosci Art 44 i 45 KPA
    Od: "Bogumil Szmanda" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wyjechalem na wczasy na miesiac. Nikogo nie ma w domu.
    Z urzedu zostawlili mi pismo z wezwaniem do zaplaty zgodnie z Art. 15 ustawy
    o postepowaniu egzekucyjnym w administracji. Pismo albo awizo bylo powiedzmy
    w drzwiach albo w skrzynce pocztowej - zgodnie z art. 43 i 44 KPA.
    Czy faktycznie moga wszczac postepowanie, bo termin doreczenia zostal
    dochowany,
    a ja faktycznie otrzymalem to pismo po dwoch tygodniach gdy wrocilem z
    wczasow?
    Sila rzeczy nie bylem w stanie uiscic oplaty. Pomijajac fakt jej zasadnosci.
    Zgodnie z tymi przepisami moga mi zajac mieszkanie albo na przyklad inna
    nieruchomosc.
    Czy mam racje i jak z tego wybrnac?

    Pozdrawiam

    Bogus