  • Data: 2007-05-18 07:44:20
    Temat: doradźcie coś...
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    naprowadźcie mnie jak sobie poradzić z następującą sytuacją:
    Przenoszę firmę w inne miejsce, w związku z tym - muszę przenieść również nr
    telefonów. Nowa siedziba mieści się przy centrum miasta, na głównej ulicy
    gdzie mieszkańcy mają telefony. Natomiast, ponieważ w budynku do którego się
    przenoszę prawdopodobnie nigdy nie było telefonów, TP jak twierdzi "nie ma
    technicznych możliwości podłączenia telefonów" (mimo, że kamienice na
    przeciwko te telefony mają).
    Co robić? nie mogę (firma) funkcjonować przecież bez telefonów, nie mówiąc
    już o faxie i internecie.
    Jak wyegzekwować na TP pociągnięcie linii tel. (chodzi też o czas) - czy w
    ogóle jest szansa "wyegzekwować" a nie "czekać aż może kiedyś założą"?
    Jeśli - załóżmy - zmieniam operatora na bezprzewodową Erę to czy w związku z
    tym (jakby nie było wyjścia nie mam jesli TP nie pociągnie linii) TP SA
    nałoży na mnie karę za zerwanie umowy z nimi?
    Byłabym wdzięczna za wszelkie linki które naprowadzą mnie co mogę - do czego
    mam prawo, a czego nie (regulamin TP SA mam, ale to za mało)
    lub jakieś odpowiedzi z Waszych doświadczeń.

    Pozdrawiam,
    Ewa