    From: yarroll <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dobra osobiste - kim jest pozwany
    Date: Mon, 1 Feb 2010 00:04:06 -0800 (PST)

    Witam!
    Pozwałem gazetę za naruszenie dóbr osobistych.
    Podałem oczywiście dokładne dane adresowe pozwanej gazety i egzemplarz
    z adresem redakcji. Pozwanym jest właśnie gazeta (tytuł, do tego jest
    adres itd.), przyczyna pozwu oczywista itd.
    Kilka dni temu sąd przysłał mi pytanie: kto jest pozwanym :-))
    W pozwie podałem po prostu nazwę gazety i jej adres.
    Wydawało mi się że za gazetę odpowiada jej redaktor naczelny.
    Jak odpowiedzieć na pytanie sądu? Żeby sobie ustalił kto odpowiada za
    treść publikacji?
    Pozdrawiam, Yarroll