    From: "Leszczak" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: do speców od kazusów ETS'u
    Date: Fri, 18 Nov 2005 00:50:31 +0100

    Witam, chciałem zidentyfikować (sygnatura/nazwa) kazus o następującym stanie
    faktycznym i ewentualnie odnaleźć wyrok ETS'u w tej sprawie:

    Facet jest listonoszem posiadającym jakiś wysoki dochód z uwagi na
    pobieranie nieformalne końcówek rent, zostaje mianowany na kierownicze
    stanowisko i okazuje się, że zarabia na nim mniej niż jako szeregowiec.
    Pozywa państwo (?) z uwagi na dyskryminację z uwagi na narodowość, ponieważ
    gdyby nie ona nie zostałby awansowany i dalej zarabiał więcej. Coś w tym
    stylu.

    Mnie też zdziwił ten stan ale podobno taka sprawa zawisła przed ETS.

    Dzięki za pomoc, Michał.