  • 11. Data: 2007-06-26 16:14:32
    Temat: Re: do sądu z PlusGSM
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 25 czerwca 2007 21:17
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f5p4bh$ots$1@news.onet.pl>):

    > Kart sim :)

    A dasz fotkiem?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 12. Data: 2007-06-26 19:13:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Uchylenie aresztu nie oznacza końca sprawy i nie wyklucza powrotu za kraty
    > już w charakterze skazanego.

    To znaczy, że policja i prokuratura dała dupy skoro znalazły sie podstawy do
    uchylenia aresztu.

  • 13. Data: 2007-06-26 19:58:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > To znaczy, że policja i prokuratura dała dupy skoro znalazły sie
    > podstawy do uchylenia aresztu.

    Tobie tylko dupy w głowie ;)
    A aresztowanie mogło być zasadne na początkowym etapie postępowania
    a później stać się niekonieczne. Dlatego sąd aresztuje np. na 3
    miesiące i potem prokurator musi występować o przedłużenie a sąd to
    znów rozpatruje.
    Może prokurator nie wystąpił, może sąd nie przychylił się do wniosku,
    na pewno nie można na to patrzec jak na porażkę prokuratury.

  • 14. Data: 2007-06-26 23:11:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Wrak Tristana napisał:
    > A dasz fotkiem?

    Niewierny Tomasz czy też ciekawski jak to wygląda? :)

    Proszę bardzo!
    Co prawda nie fotka bo aparat pożyczyłem, ale powinno wystarczyć.
    Te 87 tys. kart to tylko zawartość tej największej (niebieskiej) skrzyni.
    Pozostałe to jakieś kolejne 50 tys.

    www.arnoldbuzdygan.com/wideo/karty_2MB.wmv

    lub lepsza jakość ale cięższy plik

    www.arnoldbuzdygan.com/wideo/karty_18MB.wmv

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2007-06-27 07:29:06
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 27 Cze, 01:11, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Te 87 tys. kart to tylko zawartość tej największej (niebieskiej) skrzyni.
    > Pozostałe to jakieś kolejne 50 tys.

    Mozesz mi tylko wyjasnic na co komu (komukolwiek!) 137 tysiecy kart
    sim?! ( w dodatku do reklamacji?) o co kaman?

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2007-06-27 09:14:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Marchefkowy napisał:
    > Mozesz mi tylko wyjasnic na co komu (komukolwiek!) 137 tysiecy kart
    > sim?! ( w dodatku do reklamacji?) o co kaman?

    No do dzwonienia.
    Z tym, że jedni kupują doładowania, a ja kupuję startery bo wychodzi mi
    DUŻO DUŻO taniej :)

    Co do spisania numerów - w tym właśnie jest haczyk, że się tego NIE DAJE
    zrobić. Karty plus dezaktywuje i... nie zobaczysz numeru.
    Spisałem im numery seryjne, ale stwierdzili, że oni chcą numery
    telefonów, których jednak ani ja ani Pan w ich punkcie odczytać nie
    potrafi.
    W ten sposób rżną głupa i łudzą się, że im odpuszczę.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 17. Data: 2007-06-27 10:37:26
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 27 Cze, 11:14, Arek <a...@e...net> wrote:

> [...]
    > potrafi.
    > W ten sposób rżną głupa i łudzą się, że im odpuszczę.

    ok. Czyli podsumowywujac. Plus dziala w Polsce od 1996 czyli 11 lat.
    Najtanszy starter to w tej chwili 9 zł a masz ich 137tysiecy co daje
    kwote 1.233.000zł. Przyjmujac ze jestes tam od poczatku daje to kwote
    do zaplaty 9340zł miesiecznie. Pomijajac ze nawet rekordzisci z sejmu
    tyle nie placa to nie wierze,ze przy takiej kwocie miesiecznie Plus
    nie zrobi Ci lepszej oferty wielokrotnie przebijajaca oferte startowa
    i dorzuci kilka telefonow gratis... :> W jaki sposob to Ci sie "duzo
    bardziej oplaca" bo moze tez bede stosowal? ( albo lepiej nie bo mi
    wyszlo cos 30kart sim dziennie ;P)

  • 18. Data: 2007-06-27 12:21:07
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > i dorzuci kilka telefonow gratis... :> W jaki sposob to Ci sie "duzo
    > bardziej oplaca" bo moze tez bede stosowal? ( albo lepiej nie bo mi

    Popełniłeś dwa błędy w swoim rozumowaniu.
    1. To są karty z ostatniego roku i to nie całego a nie z 11 lat :)
    2. Hehe - niestety to nie jest normalny kraj i ich oferty hurtowe są
    żenujące - 39 gr/min.

    W sposób w jaki robię mam 3-9 gr/min :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    p.s.

    Miesięcznie za komórki płacę 250-350 tysięcy, z tego gdzieś 1/3 czyli
    około 10 tys. to plus.

  • 19. Data: 2007-07-04 08:57:25
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 27 czerwca 2007 14:21
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f5tknj$lqv$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > 1. To są karty z ostatniego roku i to nie całego a nie z 11 lat :)
    > 2. Hehe - niestety to nie jest normalny kraj i ich oferty hurtowe są

    skoro 1 to znaczy że zmieniasz sima około 12 razy na godzinę w cyklu dobowym
    całym! Pomijam to, że nie wiem gdzie tak intensywnie dzwonisz, to telefon
    ci się nie rozleci od przekładania co 5 minut?

  • 20. Data: 2007-07-04 10:31:43
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > Pomijam to, że nie wiem gdzie tak intensywnie dzwonisz, to telefon
    > ci się nie rozleci od przekładania co 5 minut?

    Rozlatują się, ale z innych powodów akurat.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com